Λέξη-κλειδί έρευνα: Διαδικασία και τεχνικές για SEO

Λέξη-κλειδί έρευνα είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε μια λίστα με σπόρους από την έναρξη της όρους, αναπτύξτε τη λίστα μας χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της έρευνας λέξη-κλειδί και να χρησιμοποιήσετε τον καλύτερο λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα μας.


Λέξη-κλειδί έρευνα είναι μια διαδικασία με όλες τις τεχνικές αναζήτησης σωστές λέξεις-κλειδιά για να ενσωματώσει το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.

Λέξεις-κλειδιά είναι η βάση του SEO - σύντομες φράσεις που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν για να αναζητήσετε, google λέξεις αναζήτησης κατάταξη.

Λέξη-κλειδί έρευνα
Λέξη-κλειδί έρευνα



Βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας για τις σωστές λέξεις κλειδιά μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ της ιστοσελίδα σας να βρεθεί ή όχι.

Διαβάστε επίσης: Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά μετα-ετικέτες;

Βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για το Google θα πρέπει να λάβει υπόψη τον τρόπο αναζήτησης ανθρώπων.

Λέξη-κλειδί έρευνα είναι ένα ζωτικής σημασίας πτυχή της εκστρατείας βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης σας.

Είτε θέλετε να χρησιμοποιήσετε την έρευνα λέξη-κλειδί για την οικοδόμηση μιας εξειδικευμένη ιστοσελίδα, έρχονται με ιδέες άρθρο για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας ή απλά θέλουν να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις για το τι οι πελάτες σας σκέφτονται, αυτό παίρνει πολύ χρόνο για να βρει πραγματικά μια καλή φράση-κλειδί για την στόχος. Όμως, ο χρόνος που περνούν στην έρευνα είναι ο χρόνος που ξοδεύονται καλά.

Ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες θα αυξηθεί η αναγνώριση τους από μόνοι τους, έτσι ώστε να προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο και υπηρεσίες στο χώρο σας.

Δημιουργία συναρπαστικό και χρήσιμο περιεχόμενο που ενδέχεται να επηρεάσουν την ιστοσελίδα σας περισσότερο από οποιονδήποτε από τους άλλους παράγοντες που συζητούνται εδώ. Οι χρήστες γνωρίζουν το καλό περιεχόμενο, όταν το δω και πιθανότατα θα θέλουν να κατευθύνει άλλους χρήστες σε αυτό.

Πριν ξεκινήσετε: Προσδιορίστε Τι Όροι Άνθρωποι Αναζήτηση

Σκεφτείτε τις λέξεις που ένας χρήστης θα μπορούσε να ψάξετε να βρείτε ένα κομμάτι του περιεχομένου σας. Οι χρήστες που γνωρίζουν πολλά για το θέμα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει διαφορετικές λέξεις-κλειδιά στην αναζήτησή τους από κάποιον που είναι νέα στο θέμα.

Για να μπορέσετε να βελτιστοποιήσετε το site σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά για να συμπεριλάβει όλη την ιστοσελίδα σας, το οποίο σημαίνει εντοπισμό των τρόπων τους πιθανούς πελάτες σας ψάχνουν.
Τι είναι μακράς ουρά λέξεις-κλειδιά;

Μια μεγάλη ουρά λέξη-κλειδί είναι μεγαλύτερη, πιο συγκεκριμένη φράση-κλειδί που χρησιμοποιούν οι έμποροι για να προσπαθήσουμε και να προσελκύσει στοχευμένη κίνηση σε μια ιστοσελίδα.

Για να σας βοηθήσει να μάθετε πώς οι άνθρωποι αναζήτηση και ποιες λέξεις που χρησιμοποιούν, υπάρχουν αρκετές πηγές για δωρεάν εργαλεία στο διαδίκτυο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αν και η Google το δωρεάν εργαλείο θα μπορούσε πιθανότατα να είναι το πιο ενημερωμένο.

Best δωρεάν εργαλείο έρευνας λέξη-κλειδί είναι το Google AdWords παρέχει ένα χρήσιμο Εργαλείο λέξεων-κλειδιών που σας βοηθά να ανακαλύψετε νέες παραλλαγές λέξεων-κλειδιών και να δούμε το κατά προσέγγιση τον όγκο αναζήτησης για κάθε λέξη-κλειδί. Επίσης, το Google Webmaster Tools σας παρέχει η κορυφαία ερωτήματα αναζήτησης το site σας εμφανίζεται για και αυτά που οδήγησε τους περισσότερους χρήστες στο site σας.

Τα στατιστικά του website σας πακέτο (Google Analytics) είναι επίσης μια σημαντική πηγή πληροφοριών για την παρακολούθηση των λέξεων-κλειδιών που με επιτυχία την οδήγηση της κυκλοφορίας.

Σε γενικές γραμμές, για να κάνει μια ελεύθερη έρευνα λέξη-κλειδί θα πρέπει να ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία:

1.Δημιουργία μια λίστα με σπόρο της έναρξης όρων-μια λίστα των σπόρων είναι το αρχικό σας σύνολο των ιδεών λέξεων-κλειδιών.

2.Expand λίστα σας, χρησιμοποιώντας την έρευνα λέξη-κλειδί Εργαλεία- ήρθε η ώρα να επεκτείνετε τη λίστα σας. Ανοίξτε τον αγαπημένο σας εργαλείο έρευνας λέξη-κλειδί και αρχίστε να πληκτρολογείτε τις λέξεις-κλειδιά σας.

3.Refine λίστα σας με ανταγωνιστική έρευνα-Τώρα που έχετε μια καλή λίστα λέξεων-κλειδιών είναι η ώρα να χρησιμοποιήσετε για τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά.

Τώρα που έχετε μια καλή λίστα λέξεων-κλειδιών, ήρθε η στιγμή να τις βελτιώσετε και να τοποθετήσει τον καλύτερο λέξεις-κλειδιά.

Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας νέας, χρήσιμη υπηρεσία που προσφέρει κανένα άλλο site. Θα μπορούσατε επίσης να γράψετε ένα πρωτότυπο κομμάτι της έρευνας, να σπάσει μια συναρπαστική είδηση, ή εκμεταλλεύονται τις μοναδικές βάση χρηστών σας. Άλλες τοποθεσίες μπορεί να μην έχουν τους πόρους ή την τεχνογνωσία για να κάνει αυτά τα πράγματα.

Σχεδιάστε το site σας γύρω από τις ανάγκες των επισκεπτών σας κάνοντας ότι το site σας είναι εύκολα προσβάσιμο στις μηχανές αναζήτησης συνήθως παράγει θετικά αποτελέσματα.

Μην χρησιμοποιείτε αυτές τις κακές πρακτικές:

1.Inserting πολλές περιττές λέξεις-κλειδιά που στοχεύουν σε μηχανές αναζήτησης, αλλά είναι ενοχλητικό ή παράλογο για τους χρήστες

2.Having τμήματα του κειμένου όπως «συχνές ανορθογραφίες χρησιμοποιούνται για την επίτευξη αυτής της σελίδας" που προσθέτουν λίγη αξία για τους χρήστες

3.Deceptively απόκρυψη κειμένου από τους χρήστες, αλλά και την εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία Social sharing στην ιστοσελίδα και να το μοιραστείτε με τους φίλους και τους οπαδούς σας στα social media.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε περαιτέρω ερωτήσεις και σχόλια σχετικά με αυτό το άρθρο, στη συνέχεια, μπορείτε να μοιραστείτε τις απόψεις σας στην παρακάτω ενότητα σχόλιο.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων