SEO 1/6

WordStream έχει καταλήξει να είναι γνωστή κυρίως ως ΔΕΗ προορισμού. Αλλά έχουμε επίσης εμπειρογνώμονες SEO και άνθρωποι ρωτήστε μας όλη την ώρα για το αστάρι για SEO βασικά. Έτσι έχουμε την παράδοση: το άρθρο αυτό θα αποτελεί την εισαγωγή και επισκόπηση search engine optimization (SEO), η υποχρεωτική εμπορία τακτική αν θέλετε την ιστοσελίδα σας να βρεθεί μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google. SEO βασικά οδηγός σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε: Τι είναι το SEO & γιατί είναι αυτό σημαντικό; Keyword Research & λέξη στόχευση των βέλτιστων πρακτικών On-Page Βελτιστοποίηση Βέλτιστες πρακτικές πληροφορίες αρχιτεκτονική, βέλτιστες πρακτικές, πώς να εκτελέσει περιεχόμενο μάρκετινγκ & Link Building κοινές τεχνικές SEO θέματα & βέλτιστες πρακτικές, πώς να επαφή & μέτρο SEO αποτελέσματα συμπληρωματικών SEO σκέψεις (όπως κινητά, διεθνή και τοπικά SEO βέλτιστων πρακτικών) από το χρόνο που χρειάζεται για να φτάσετε στο τέλος της παρούσας SEO βασικά guide, έχετε μια ισχυρή κατανόηση του τι μηχανή αναζήτησης βελτιστοποίηση είναι, γιατί είναι πολύτιμο και σημαντικό, καθώς και πώς να έχετε εκπληκτικά αποτελέσματα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον SEO. 1. Τι είναι το SEO & γιατί είναι αυτό σημαντικό; Έχετε πιθανότατα ακούσει SEO, και αν δεν το έχετε ήδη, μπορείτε να αποκτήσετε μια γρήγορη Wikipedia ορισμό του όρου, αλλά η κατανόηση ότι SEO είναι "η διαδικασία που επηρεάζει την ορατότητα της τοποθεσίας web ή σε μια ιστοσελίδα σε μια μηχανή αναζήτησης για εκτελωνισμό αποτελέσματα" δεν βοηθήσει πραγματικά να απαντήσετε σημαντικά ερωτήματα για την επιχείρησή σας και την ιστοσελίδα σας, όπως: πώς σας, για την ιστοσελίδα σας ή την εταιρεία σας στην τοποθεσία, "βελτιστοποίηση" για τις μηχανές αναζήτησης; Πώς γνωρίζετε πόσο χρόνο να αφιερώσετε στο SEO; Πώς μπορείτε να διαφοροποιήσει το "καλό" SEO συμβουλές από τον "κακό" ή επιβλαβείς SEO συμβουλές; Τι είναι πιθανό ενδιαφέρον για εσάς ως ιδιοκτήτης ή εργαζόμενος είναι πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε SEO για να βοηθήσουν το πιο σχετική κίνηση, απαγωγές, πωλήσεων, και τελικά έσοδα και κέρδη για την επιχείρησή σας. Ότι αυτό θα επικεντρωθεί σε αυτόν τον οδηγό. Γιατί πρέπει να νοιάζονται για SEO; Πολλά και πολλοί άνθρωποι αναζήτηση για τα πράγματα. Η κίνηση μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρή για μια επιχείρηση, όχι μόνο γιατί υπάρχει πολλή κίνηση, αλλά επειδή υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη, υψηλής προθέσεων της κυκλοφορίας. Εάν πωλείτε μπλε widgets, προτιμάτε να αγοράσετε μια αφίσα, ώστε όποιος με αυτοκίνητο στην περιοχή σας βλέπει την αγγελία σας (εάν θα έχουμε ποτέ κανένα ενδιαφέρον σε μπλε widgets ή όχι) ή εμφάνιση κάθε φορά που κάποιος στον κόσμο των τύπων "αγοράζουν μπλε widget" σε μια μηχανή αναζήτησης; Μάλλον το δεύτερο, διότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης, έννοια που είναι μόνιμη και λέγοντας ότι θέλουν να αγοράσουν κάτι που προσφέρουν. seo αστάρι άνθρωποι ψάχνουν για οποιονδήποτε τρόπο πράγματα που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας. Πέραν αυτού, οι προοπτικές σας είναι επίσης αναζήτηση όλων των ειδών τα πράγματα που είναι μόνο χαλαρά σε σχέση με την επιχείρησή σας. Αυτά αντιπροσωπεύουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για σύνδεση με αυτούς τους ανθρώπους και να απαντήσει σε ερωτήσεις τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να γίνει μια αξιόπιστη πηγή για τους. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να πάρετε τα widgets από μια αξιόπιστη πηγή που προσέφεραν εξαιρετικές πληροφορίες κάθε των τεσσάρων τελευταίων χρόνων γυρίσατε στο Google για να βοηθήσει με το πρόβλημα, ή κάποιον που έχετε ακούσει ποτέ? Τι πραγματικά έργα για την κυκλοφορία από τις μηχανές αναζήτησης; Καταρχάς, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google είναι υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο μέρος της μηχανής αναζήτησης της κυκλοφορίας στον κόσμο (αν και υπάρχει πάντα κάποια ροή των πραγματικών αριθμών). Αυτό μπορεί να ποικίλλει από εξειδικευμένα για niche, αλλά είναι πιθανό ότι το Google είναι το κυρίαρχο παίκτη στα αποτελέσματα αναζήτησης ότι η επιχείρησή σας ή την ιστοσελίδα θα θέλουν να δείχνουν μέχρι και τις βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται σε αυτό το εγχειρίδιο θα βοηθήσει τη θέση στην ιστοσελίδα σας και το περιεχόμενό της να καταταχθεί σε άλλες μηχανές αναζήτησης, καθώς επίσης. Μάθετε seo βασικά, ανεξάρτητα από το τι μηχανή αναζήτησης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, αποτελέσματα αναζήτησης αλλάζουν συνεχώς. Το Google ιδιαίτερα ενημερωμένο πολλά πράγματα γύρω από το πώς θα rank ιστοχώρων με πολλά διαφορετικά ονόματα ζώων πρόσφατα, και πολλές από τις ευκολότερες και φθηνότερες τρόπους να αξιοποιήσετε τις σελίδες σας να καταταχθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης, έχουν γίνει εξαιρετικά επικίνδυνη κατά τα τελευταία χρόνια. Έτσι τι λειτουργεί; Πώς το Google καθορίζουν ποιες σελίδες για να επιστρέψετε σε απάντηση σε όσα άτομα αναζήτηση; Πώς αποκτάτε όλο αυτό το πολύτιμο κίνηση στην τοποθεσία σας; Το Google ο αλγόριθμος είναι εξαιρετικά περίπλοκη και θα μοιραστείτε κάποια links για όσους θέλουν να εμβαθύνουν σε βαθύτερη πώς Google ταξινομεί τοποθεσίες στο τέλος αυτής της ενότητας, αλλά σε ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο: Το Google αναζητά ιστοσελίδες που περιέχουν υψηλής ποιότητας, σχετικές πληροφορίες για το εξηγείτε τι το query. Αυτές καθορίζουν το ενδιαφέρον από "έρποντασ" (ή ανάγνωση) στην ιστοσελίδα σας, το περιεχόμενο και την αξιολόγηση (algorithmically) είτε ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με αυτό το εξηγείτε τι αναζητά, κυρίως με βάση τις λέξεις-κλειδιά που περιέχει. Καθορίζουν την "ποιότητα" από έναν αριθμό, αλλά περίοπτη θέση μεταξύ εκείνων που εξακολουθεί να είναι ο αριθμός και η ποιότητα των άλλων τοποθεσιών web που link στη σελίδα σας και το χώρο σας. Για να το θέσω πολύ απλά: Αν το μόνο τοποθεσίες που συνδέονται με το μπλε widget χώρο υπάρχουν blogs που κανείς άλλος στο Διαδίκτυο έχει συνδεθεί με και μου μπλε widget web αποκτά συνδέσμους από αξιόπιστες τοποθεσίες που συνδέονται με συχνά, όπως CNN.com, ιστοσελίδα μου θα είναι πιο αξιόπιστο (και ανέλαβε να υψηλότερης ποιότητας) από τη δική σας.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων