Πέντε από τα πιο ενδιαφέροντα SEM ειδήσεις της εβδομάδας

Καλώς ήλθατε στο εβδομαδιαίο γύρο-up μας για όλα τα τελευταία νέα και έρευνας από όλο τον κόσμο του μάρκετινγκ αναζήτησης και πέρα.

Αυτή την εβδομάδα: τα φορτία των διακοπών που σχετίζονται με τα στατιστικά, και όχι ακόμη και για τις διακοπές σας αναλάβει.

Παραμονή Χριστουγέννων αποκάλυψε ως η πιο δημοφιλής εποχή του χρόνου να προτείνει

Κοίτα, εγώ θα το επίπεδο μαζί σου, δεν υπάρχει μια παρτίδα σε εξέλιξη στον κόσμο των ειδήσεων μάρκετινγκ αναζήτησης τώρα.

Είμαστε barreling προς τις γιορτές, όλοι πρόκειται να δει το Star Wars ή αποφεύγοντας το διαδίκτυο επειδή δεν έχουν δει ακόμη το Star Wars ... είναι μια ήσυχη ώρα για την αναζήτηση. Αλλά ας προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο από αυτό, ε;

Σάλτσα τσίλι αποκάλυψε ότι μετά τοπογραφικά 10.000 άνθρωποι σε όλη τη Βρετανία, διαπίστωσε ότι την παραμονή των Χριστουγέννων είναι η πιο δημοφιλής ημέρα του έτους να προτείνει (31%).

Άλλα αποτελέσματα περιλαμβάνουν:

33% των ανδρών θα σκάσει το θέμα την παραμονή των Χριστουγέννων.
29% των γυναικών θα προτιμούσαν ο σύντροφός τους να τους προτείνει για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Facebook κυκλοφόρησε επίσης στοιχεία από τις ΗΠΑ το οποίο δείχνει πότε οι περισσότεροι χρήστες αλλάζουν την κατάσταση της σχέσης τους να ασχολούνται με την παραμονή των Χριστουγέννων, την ημέρα των Χριστουγέννων και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι το πιο δημοφιλές

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το δικαίωμα πληροφόρησης; Ναι, φυσικά και μπορείς. Πηγαίνετε να κάνετε κάποια επαναστόχευσης σαμπάνια.

Bing αποκαλύπτει Ημέρα ιδέες αναζήτηση του Αγίου Βαλεντίνου

«Tis η εποχή! ΟΠΑ, τι?

Bing έχει αποκαλύψει τις τάσεις αναζήτησης για Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στο Bing διαφημίσεις.

Αγίου Βαλεντίνου-bing

Στις ΗΠΑ, Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είδε μια συνολική δαπάνη των $ 18.9bn το 2015, μια αύξηση 10% από το 2014. Και τι είναι άνθρωποι που ψάχνουν για το Bing για διαφημίσεις;

Η πλειοψηφία ψάχνουν για το κατάλληλο δώρο (40%), ενώ το 16% προσφέρουν λουλούδια, 15% κοσμημάτων και 10% θέλουν να προσφέρουν κάτι γλυκό. Σύμφωνα με το Bing, Bing διαφημίσεις κοινό του, σε σύγκριση με το Google, είναι 11% πιο πιθανό να έχουν δαπανήσει $ 100-199 για τα λουλούδια, 23% περισσότερες πιθανότητες να έχουν δαπανήσει $ 500 ή περισσότερο για κοσμήματα και 8% περισσότερες πιθανότητες να έχουν χρησιμοποιήσει υπηρεσία που καταβάλλονται για Δωροεπιταγές τους τελευταίους έξι μήνες.

Έτσι, αυτό είναι το Bing εκεί λέγοντας του ένα καλύτερο μέρος για τους λάτρεις της από το Google. Σκοπεύετε να πάρετε ότι ξαπλωμένος Google; Χμμμ, μπορεί να ήταν μια κακή επιλογή των λέξεων.

Facebook ψύξη έξω για όλο αυτό το "πραγματικό όνομα" πράγμα

Το Facebook έχει ξεκινήσει τις δοκιμές ένα νέο εργαλείο που θα αφήσουμε τους ανθρώπους να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάστασή τους, αν θέλουν να χρησιμοποιήσουν ένα υποτιθέμενο όνομα στο Facebook.

Η αναθεώρηση θα γίνει από μια πραγματική ανθρώπινη ομάδα τώρα και ελπίζουμε ότι θα βελτιώσει τα θέματα μετά από ένα κύμα επικρίσεων από την κοινότητα των τρανσέξουαλ και θύματα κακοποίησης.

Δώρο για τις γιορτές τάσεις της έρευνας

Σύμφωνα με μια μελέτη Searchmetrics, το 67% των 2.000 ερωτηθέντων καταναλωτών των ΗΠΑ θα έχουν ερευνηθεί δώρα σε απευθείας σύνδεση σε smartphones τους.

Ωστόσο, το 20% δηλώνει ότι το τηλέφωνό τους είναι η μόνη συσκευή που θα χρησιμοποιήσετε για την έρευνα δώρα σε απευθείας σύνδεση κατά τη διάρκεια των διακοπών.

συσκευές-μας-αγοραστές-έρευνα

Το 62% των καταναλωτών των ΗΠΑ θα έχουν ερευνήσει τα δώρα Χριστουγέννων από την εξέταση για την Amazon, και το 44% να πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Google.

Ωστόσο, οι κοινωνικές κανάλια φέρινγκ πολύ καλά, με 27% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Facebook, και το ίδιο ποσοστό με τη χρήση Pinterest. 16% των καταναλωτών δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούν Instagram για ιδέες για δώρα, ενώ το 12% αναφέρουν Twitter.

μας-αγοραστές-christmas-2015

Google στις σελίδες HTTPS δείκτη πάνω από τις σελίδες HTTP

Η Google έχει δώσει μια μικρή ώθηση στην κατάταξη HTTPS διευθύνσεις URL στα αποτελέσματα αναζήτησης από το περασμένο έτος. Αυτά είναι αναγνωρισμένα φυσικά ως πιο ασφαλείς σελίδες από τις αντίστοιχες τους HTTP.

Ως συνέχεια αυτού, η Google ανακοίνωσε ότι της ρύθμισης του συστήματος ευρετηρίασης της να αναζητήσει περισσότερες σελίδες HTTPS ...

"Συγκεκριμένα, θα αρχίσουμε να σέρνεται HTTPS ισοδύναμα σελίδες HTTP, ακόμη και όταν ο πρώην δεν συνδέονται με οποιαδήποτε από τη σελίδα. Όταν δύο διευθύνσεις URL από τον ίδιο τομέα φαίνεται να έχουν το ίδιο περιεχόμενο, αλλά σερβίρονται σε διαφορετικά καθεστώτα πρωτόκολλο, θα τυπικά επιλέγουν να δείκτη το HTTPS URL, εάν:

Δεν περιέχει ανασφαλής εξαρτήσεις.
Δεν έχει αποκλειστεί από την ανίχνευση από το robots.txt.
Δεν ανακατευθύνουν τους χρήστες σε ή μέσω ενός μη ασφαλούς σελίδας HTTP.
Δεν έχει ένα rel = "κανονικό" σύνδεση με τη σελίδα HTTP.
Δεν περιέχει ένα noindex μετα-ετικέτας robots.
Δεν έχει on-ξενιστή outlinks σε διευθύνσεις URL HTTP.
Το Sitemaps παραθέτει το URL HTTPS, ή δεν απαριθμεί την έκδοση HTTP URL του
Ο διακομιστής διαθέτει έγκυρο πιστοποιητικό TLS. "
Βρέθηκε κάποια καλή δικαίωμα αναζήτησης ειδήσεων στο τέλος εκεί. Καλή σώσει!
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων