Αυτή την εβδομάδα στο Internet Marketing 2015

Γεια σας και Καλή Τρίτη!

Αυτή την εβδομάδα στο μάρκετινγκ Διαδικτύου, ψάχνουμε σε χρήσιμες κόλπα για εμπλοκή σε απευθείας σύνδεση ακροατήριό σας, καθώς και τις κορυφαίες ψηφιακές τάσεις για να παρακολουθήσουν το 2016. Είμαστε, επίσης, αντλώντας έμπνευση από το διεθνούς φήμης εμπορικά σήματα που επέστρεψαν από το χείλος της αποτυχίας ενώ έχουμε συμπεριλάβει και χρήσιμες συμβουλές για την αποτελεσματική επιμέλεια περιεχομένου.

3 Αξιοσημείωτη Συμβουλές Εκστρατεία για να συνεννοείστε κοινό σας στο διαδίκτυο
Επαναληπτικού μάρκετινγκ-Συμβουλές

Σύγχρονη online διαφήμιση καθιστά δυνατό να συνεχίσει να συμμετάσχει το κοινό σας, ακόμη και μετά έχουν αφήσει την ιστοσελίδα σας. Με τη χρησιμοποίηση εργαλείων όπως το Google Display Κοινού Δικτύου Builder, υπάρχουν συναρπαστικές ευκαιρίες για να προβεί στην προς τους πελάτες που οι περισσότεροι θέλουν να προσελκύσουν, αλλά η διαδικασία μπορεί να πάρει περίπλοκη. Κάντε τη ζωή σας πιο εύκολη, ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές: Ξεκινήστε με ένα σαφώς καθορισμένο στόχο της εκστρατείας? δημιουργήσετε ένα κοινό αφοσιωμένων χρηστών με την παρακολούθηση των ποσοστών εγκατάλειψης και διάρκειες συνεδρία? και, αξιοποιείστε στο έπακρο της καθυστερημένης κοινό χωνί.

9 Ψηφιακή Τάσεις πρέπει να προσέξετε για το 2016


Ψηφιακή τοπία μέσα ενημέρωσης αλλάζει γρήγορα, και υπάρχουν πολλές τάσεις να παραμείνουν στην κορυφή του για το 2016. Καθώς γινόμαστε πιο άνετη εναλλαγή από τη μια συσκευή στην άλλη, κινητό αρραβώνων είναι σε άνοδο και οι ιστοσελίδες που χάνουν τη θέση τους στο πρόσωπο των apps. Εικονική Πραγματικότητα εργαλεία γίνονται όλο και πιο προσιτές στο ευρύ κοινό. Πιο εξελιγμένες AdBlockers θα αλλάξει τον τρόπο μάρκες ασχολούνται με το κοινό, καθώς και την άνοδο podcasting και πιο προσαρμοσμένη αφήγηση και το συντακτικό περιεχόμενο όλα θα κάνει τα κύματα το 2016.

Πώς Πέντε Big Brands επέστρεψαν από το χείλος της αποτυχίας
Πως 5 Big Brands επέστρεψαν από το χείλος της αποτυχίας

Μεγάλη επιτυχία δεν θα συμβεί χωρίς σκληρή δουλειά, υπομονή, λίγη τύχη, και ναι, μερικές προσκρούσεις κατά μήκος του δρόμου. Στην πραγματικότητα, πολλές μεγάλες μάρκες έγινε μόνο με αυτόν τον τρόπο μετά από μια περίοδο αγώνα, κακουχίες και είναι κοντά στην αποτυχία. Αυτό το άρθρο παραθέτει πέντε μεγάλες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Marvel Comics, η IBM, Πίτσμπουργκ Πένγκουινς, η Nintendo, και η Apple, καθένα από τα οποία έχασαν σχεδόν τα πάντα πριν από την ανάβαση πίσω στην κορυφή. Στο επίκεντρο της ιστορίας επιστροφή του κάθε brand είναι αληθινή και απλή μεγέθη των επιχειρήσεων: να σέβονται τους υπαλλήλους σας? ακούσετε τους πελάτες σας? και, θυμηθείτε ότι ο συγχρονισμός είναι το παν.

Top 3 Περιεχόμενο στρατηγικές Επιμέλειας για την Κοινωνική Media Managers
Top 3 Περιεχόμενο στρατηγικές Επιμέλειας για την Κοινωνική Media Managers

Επιμέλεια περιεχόμενο είναι το κλειδί για κάθε κοινωνική στρατηγική μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης, και επειδή είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με τους ευρύτερους στόχους, είναι σημαντικό να αναπτυχθεί μια εις βάθος σχέδιο περιεχομένου και λεπτομερείς εκδοτικό ημερολόγιο. Δημιουργία ιδέες για φρέσκο, σχετικές και χρήσιμες περιεχόμενο μπορεί να είναι δύσκολο - να εξετάσει αντλώντας από τη γνώση του κοινού σας, των κοινωνικών δικτύων μέσων μαζικής ενημέρωσης και του περιεχομένου ανακάλυψη εργαλείων, πολλά από τα οποία είναι μεγάλοι πόροι.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων