Μια συνταγή για να γράψεις ένα μεγάλο blog Δημοσίευση

Ζώντας στην ψηφιακή εποχή, οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν τη σημασία του blog γραπτώς για τις επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες που το blog πάρετε 97% περισσότερες συνδέσεις στην ιστοσελίδα τους.

Προφανώς, για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, θα πρέπει να αρχίσει να γράφει blog θέσεις. Στην πραγματικότητα, όλα τα άρθρα σας θα πρέπει να γίνει σε ένα υψηλό επίπεδο.

Αυτό το infographic για τη σύνταξη ενός blog post δείχνει πως γράφει ένα blog post μπορεί να συγκριθεί με την τέχνη της μαγειρικής. Blog γράψιμο είναι σαν ένα yummy κέικ που έχει νόστιμα συστατικά, μια συνταγή, και ακριβή διαδικασία. Εάν είστε έτοιμοι να αποκαλύψουν την καλύτερη συνταγή για τη σύνταξη ενός media-καταλαβαίνω blog post, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου.

συνταγή

Συστατικά
Για να φτιάξει ένα καλό κέικ, θα πρέπει να είναι επιλεκτικοί σχετικά με τα συστατικά που πρόκειται να προσθέσετε. Αν μιλάμε για ένα blog post, θα πρέπει να περιέχει τα κύρια στοιχεία:

Επικεφαλίδα
Εισαγωγή
Άγκιστρο
Υπότιτλοι
Οπτικό περιεχόμενο
Σχετικές συνδέσεις
Ενδιαφέρουσες προσφορές
Σύναψη
Πρόσκληση σε δράση
Επικεφαλίδα


Image Source

Το πρώτο πράγμα που οι αναγνώστες σας να δώσουν προσοχή για να είναι ο τίτλος. Είναι σαν ένα γλυκό κεράσι στην κορυφή του κέικ σας: η πιο ελκυστική είναι, οι περισσότεροι άνθρωποι θα θέλουν να δοκιμάσουν τούρτα σας. Σύμφωνα με την έρευνα μάρκετινγκ, περίπου το 80% των ανθρώπων που διαβάζουν έναν τίτλο, ενώ μόνο το 20% από αυτούς να κρατήσει την ανάγνωση ολόκληρου του κειμένου.

Ένας καλός τίτλος θα πρέπει να είναι:

εντός 55 χαρακτήρες
μοναδικά και εξαιρετικά ειδικές
χρήσιμο για τους αναγνώστες
ελκυστικός
Εάν δεν έχετε μια μούσα, δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον και εντυπωσιακό τίτλο, χρησιμοποιήσετε την online εφαρμογές για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια τρομερή ιδέα για τον τίτλο σας. Blog post τίτλο αναλυτή CoSchedule είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αξιολόγηση μετα τίτλους blog σας.

Εισαγωγή
Τώρα που έχετε τράβηξε την προσοχή των αναγνωστών σας με ένα ελκυστικό τίτλο, θα πρέπει να τους καθηλώσει και θέλετε να συνεχίσετε την ανάγνωση ολόκληρο το κομμάτι σας.

Στην αρχή του άρθρου σας θα πρέπει να είναι μια καλογραμμένη εισαγωγή. Όταν μία χειροτεχνίας, θέλετε να κάνετε κάποια έρευνα.

Την πρώτη φορά που γράφετε εισαγωγή σας, μην ανησυχείτε γι 'αυτό είναι ατελής. Θα ήθελα να συστήσω την αναθεώρηση εισαγωγή σας μετά το blog είναι πλήρης, ώστε να καταστεί ισχυρότερη και πιο ελκυστικό. Επειδή έχετε γράψει ολόκληρο το blog και να έχουν μια καλύτερη κατανόηση του τι μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρω, μπορείτε να βάλετε μαζί ελάχιστα αποσπάσματα από το blog που θα ενθαρρύνουν τους αναγνώστες να διαβάσετε.

Μια Hook
Στο τέλος της εισαγωγής σας, πασπαλίζουμε με ένα γάντζο. Γάντζο σας θα πρέπει να προκαλέσει το ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σας για να διαβάσετε σχετικά.

Μπορείτε να κρατήσετε τους αναγνώστες που ασχολούνται με:

αποκαλύπτοντας ένα ενδιαφέρον γεγονός
προσθέτοντας μια κινητήρια απόσπασμα
ζητώντας μια ρητορική ερώτηση
Αυτές είναι όλες οι μεγάλες τρόπους για να κρατήσει τους αναγνώστες που ασχολούνται. Όταν δηλώνετε κάτι ενδιαφέρον, θα θέλουν να συνεχίσουν την ανάγνωση και να μάθετε τους λόγους πίσω από τη δήλωσή σας.

Λάβετε υπόψη σας, αν είστε αποκαλύπτοντας ένα στατιστικό στοιχείο ή γεγονός, φροντίστε να το αναφέρω! Αυτό θα προσθέσει αρχή με τις στατιστικές σας.

Υπότιτλοι
Αν μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε απευθείας σύνδεση, μπορείτε να συμφωνήσετε πως οι περισσότεροι συγγραφείς δεν ενδιαφέρονται για την αναγνωσιμότητα του.

Για την ενίσχυση της αναγνωσιμότητας και να κάνει το άρθρο σας πιο αναγνώσιμες, προσπαθήστε να ντύσει Texty blog σας με διακρίσεις. Πλέον, είναι μια καλή ιδέα να γράψει τις λίστες.

Σκεφτείτε τους αναγνώστες σας πρώτα να δούμε τι θα ήθελαν να δουν και να διαβάσετε από τη θέση blog σας.

Οπτικό περιεχόμενο
οπτικό περιεχόμενο

Μπορείτε να φανταστείτε ένα κέικ χωρίς καλή διακόσμηση; Εάν όχι, τότε καταλαβαίνετε τη σημασία του οπτικού περιεχομένου για τη θέση blog σας. Μερικές φορές, είναι δύσκολο να εκφράσουν τις ιδέες με απλά λόγια. Ως εκ τούτου, χρειαζόμαστε υψηλής ποιότητας γραφικά για να υποστηρίξει την κύρια ιδέα.

Τα πιο χρήσιμα είδη οπτικό περιεχόμενο για το μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:

εικόνες
φωτογραφίες
διαγράμματα
βίντεο
infographics
screenshots
Σχετικοί Σύνδεσμοι
Ενώ είναι σχεδόν αδύνατο να περιγράψει τα πάντα σε ένα blog post, είναι σημαντικό να προσθέσουμε συνδέσμους σε ιστοσελίδες εμπιστοσύνης. Βελτιώνει τη φήμη σας και σας δίνει ένα κοινό τη δυνατότητα να αποκαλύψει πιο ενδιαφέρουσες ιδέες. Η διαδικασία αυτή είναι ταυτόσημη με τη διαδικασία της μαζεύοντας συστατικά: αν θέλετε να ψήνουν μια τούρτα καλόγουστο, αγοράζετε μόνο προϊόντα υψηλής ποιότητας. Στη συνέχεια, αν θέλετε να είναι χρήσιμο για το κοινό σας, τοποθετήστε εμπιστοσύνης συνδέσεις.

Ενδιαφέρουσες προσφορές
Για να δημιουργήσετε ένα καλό blog post, ρίχνουμε μερικές ενδιαφέρουσες προσφορές. Οι άνθρωποι θέλουν να μοιραστούν κίνητρα και τις σχετικές τιμές με τους φίλους τους όταν έχουν την ίδια στάση απέναντι στο πρόβλημα.

Να μην είστε πάρα πολύ άπληστοι, όταν η προσθήκη εισαγωγικά και να κάνετε το περιεχόμενό σας είναι «tweetable». Οι περισσότερες μετοχές που έχετε, η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα έχετε.

Σύναψη
Δημιουργώντας ένα συμπέρασμα είναι ένας μούστος. Η παράγραφος αυτή θα πρέπει να συνοψίζει όλες τις ιδέες και να προκαλέσει τους αναγνώστες να συζητήσουν το θέμα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνάψει το blog σας σωστά, θέλετε να αφήσετε μια εντύπωση που θα κρατήσει τους αναγνώστες σας να επιστρέφουν για περισσότερα.

Πρόσκληση σε δράση
CTA-01

Όντας ένα καλό σεφ, θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους σας για το αν τους αρέσει το κέικ σας. Έτσι, ρωτήστε τους αναγνώστες σας να αφήσετε τα σχόλιά τους, τις ιδέες και τις εντυπώσεις. Να τους παρακινήσει να μιλήσουμε για μετά το blog σας!

Blog post σου είναι σχεδόν έτοιμο. Τώρα, θα πρέπει να επεξεργαστείτε και να διορθώσουν το κείμενο. Θυμηθείτε να μοιραστείτε το κομμάτι της γραφής με τους αναγνώστες, και μην ξεχάσετε να το προωθήσει μέσω των social media.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων