Πώς να κρατήσει τους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας

Πώς να κρατήσει τους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας

1. Μείωση απογοητεύσεις

Μεταξύ των λόγων που οι επισκέπτες αφήνουν τον ιστοχώρο σας, αφαιρώντας τις απογοητεύσεις είναι ένας από τους ευκολότερους να καθορίσει (κατά κανόνα).

Μικρές απογοητεύσεις μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή σας, προκαλώντας απώλεια της εμπιστοσύνης και την απώλεια των πωλήσεων.

Κοινές αιτίες της απογοήτευσης

Αργή φόρτωση websiteUser Απογοήτευση
Ξεπερασμένες πληροφορίες
Μη κινητά φιλικές ιστοσελίδες
Ιστοσελίδα λάθη, τις σπασμένες συνδέσεις, εικόνες που λείπουν, σφάλματα κωδικοποίησης
Μακρές φόρμες επικοινωνίας ή εγγραφή
Δύσκολο να βρεις πληροφορίες
Αγγελίες / επικαλύψεις
Προβλήματα όπως σπασμένες συνδέσεις, εικόνες που λείπουν ή μη κινητό φιλική ιστοσελίδα είναι κοινά, αλλά εντελώς αναπόφευκτη.

Η άρση αυτών των απογοητεύσεις δεν θα εγγυάται καμία επιτυχία στην ιστοσελίδα σας, αλλά αξίζει τον κόπο να κρατήσει τους επισκέπτες την περιήγηση site σας.



2. Προσθήκη βίντεο

Explainer VideoOnce έχετε αφαιρέσει τις απογοητεύσεις που κάνουν τους ανθρώπους να απομακρυνθούν από τον ιστότοπό σας, μπορείτε να αρχίσετε να επικεντρωθεί περισσότερο στο περιεχόμενο που τους κάνει να θέλουν να μείνω.

Το βίντεο είναι όλο και πιο δημοφιλής σε θέση, ή μαζί με γραπτό περιεχόμενο. Είναι πολύ πιο ελκυστικό και παίρνει τους πόντους σας σε όλη χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν τα ρεύματα του κειμένου.

Βίντεο αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς στη δημιουργία περιεχομένου και χιλιάδες μάρκες που απολαμβάνουν τα οφέλη.

Τρόποι για να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο βίντεο

Ενσωματώστε άλλα βίντεο - Δεν χρειάζεται κανένα ακριβό εξοπλισμό για να προσθέσετε βίντεο στην ιστοσελίδα σας. Όσο και να σας δώσει την κατάλληλη απόδοση, οι περισσότεροι δημιουργοί βίντεο θα σας επιτρέψει να μοιραστείτε τους βίντεο στην ιστοσελίδα σας.
Δώστε έναν επαγγελματία ηθοποιό για Fiverr - Δημοφιλές site μικρο-θέσεις εργασίας Fiverr είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να βρείτε έμπειρους και προσιτή ηθοποιούς, voice over καλλιτέχνες και τους εκδότες βίντεο.
Δημιουργήστε το δικό σας - Δημιουργώντας το δικό σας βίντεο δεν προορίζεται για μεγάλο προϋπολογισμό στούντιο, μπορείτε να κάνετε επαγγελματικά βίντεο ψάχνει με ένα web cam ή οικιακού εξοπλισμού βίντεο.
Δεν είναι μόνο το βίντεο πιο ελκυστικό, προάγει την εμπιστοσύνη και βοηθά να θέσει σε ολόκληρη την προσωπικότητά σας.

Τύποι περιεχομένου για τη δημιουργία βίντεο:

Προϊόν επίδειξης
Πίσω από τις σκηνές της επιχείρησής σας
Μαρτυρίες Βίντεο
Σεμινάρια / πώς να
Ακολουθήστε αυτό το χρήσιμο οδηγό από McCoy Productions για τη δημιουργία ενός βίντεο διευκρινίζων, ενισχύοντας SEO σας και κατώτατη γραμμή σας.



3. Συμπεριλάβετε περισσότερες συνδέσεις

Κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο, οι άνθρωποι θέλουν να ακολουθούν τους συνδέσμους, θα πρέπει να ξέρετε πού να πάτε, χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξουμε πολύ σκληρά για αυτό. Εάν δεν μπορούν να ακολουθήσουν έναν σύνδεσμο, οι περισσότεροι άνθρωποι θα προτιμούσαν να πάνε πίσω και επαναλάβετε την αναζήτηση για να βρείτε αυτό που θέλετε.

Να είναι εύκολο για τους επισκέπτες να περιηγηθείτε όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας με την τοποθέτηση πολλές συνδέσεις.

Τοποθετείστε links στις εικόνες σας και πάντα να περιλαμβάνει μια πρόσκληση για δράση σε κάθε σελίδα.



4. Δώστε αξία ή κίνητρο

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν επωφελούνται τους επισκέπτες σας, ποιο λόγο έτσι πρέπει να μείνετε;

Οι άνθρωποι θέλουν να δουν αμέσως μετά τη φόρτωση της ιστοσελίδας σας, πώς πρόκειται να τους ωφελήσει. Αν το site σας δεν φαίνεται να προσφέρει καμία αξία μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα, οι επισκέπτες θα φύγουν γρήγορα για ένα άλλο site που κάνει.

Μπορείτε να δώσετε αντιληπτή αξία σε μια σειρά από τρόπους:

Μια πώς να guideGiving Αξία
Εξηγώντας τα οφέλη του προϊόντος σας / επιχειρήσεων
Μια προσφορά, εκπτωτικό κουπόνι, δωρεάν παράδοση
Ένα εργαλείο παραγωγικότητας / App
eBook


Οτιδήποτε μπορείτε να δώσετε αξία Αξίζει να προστεθεί. Δεν χρειάζεται να σας κοστίσει πολύ, οι άνθρωποι βρίσκουν ακόμα και δωρεάν πληροφορίες αρκετό κίνητρο για να μείνει στην ιστοσελίδα σας



5. Έξοδος από πρόθεση pop-ups

Έξοδος από πρόθεση PopupNow η σκέψη της pop-ups μπορεί να πλάθω τις σκέψεις απογοήτευσης για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουμε έρθει κατά μήκος του τρόπου δεδομένου ότι τη δεκαετία του '90 και αρχές της δεκαετίας του 2000.

Έξοδος πρόθεση popups σε ισχύ όταν εμφανίζεται ένας χρήστης να αφήνει την ιστοσελίδα.

Έξοδος πρόθεση αναδυόμενα παράθυρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

Κατευθύνουν τους χρήστες σε άλλο περιεχόμενο
Συλλέξτε e-mail
Αποθηκεύστε μια πώληση από ένα εγκαταλελειμμένο καλάθι αγορών
Σύγχρονη popups μπορεί να ελεγχθεί σε μια σειρά από τρόπους για να μειώσουν την απογοήτευση, μπισκότα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να περιορίσουν το πόσο συχνά εμφανίζονται, μπορούν να εμφανίζονται σε μόνο συγκεκριμένες σελίδες.

Υπάρχουν μια σειρά από εργαλεία για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την έξοδο πρόθεση αναδυόμενα παράθυρα στο χώρο σας, δοκιμάστε Picreel.



Ο ιστότοπός σας έχει ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης; Οι άνθρωποι αφήσει σύντομα μετά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας; Δοκιμάστε αυτές τις προτάσεις για να κρατήσει τις προοπτικές σας στο χώρο σας περισσότερο και να κάνει εκείνα τα όλα τα σημαντικά τις πωλήσεις!
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων