Σύγκριση ιστοσελίδες κυριαρχούν σε απευθείας σύνδεση αγορά χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στο Ηνωμένο Βασίλειο

Τιμή ιστοσελίδες σύγκρισης εξακολουθούν να κυριαρχούν στις ταξινομήσεις αναζήτησης του Ηνωμένου Βασιλείου για τα χρηματοπιστωτικά προϊόντα, αν και περισσότερο οι «παραδοσιακές» μάρκες αρχίζει να αντεπιτεθούν.

Η έκθεση StickyEyes Καταναλωτών Οικονομικών Πληροφοριών διαπιστώσει ότι οι ιστοσελίδες σύγκρισης κατέχουν μερίδιο 62% των καταβληθέντων και οργανικών ορατότητα, αν και αυτό είναι κάτω από 83% πέρυσι.

Πώς οι τοποθεσίες σύγκρισης κυριαρχούν
Με λίγα λόγια, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ήταν σε θέση να κερδίσει πολύ έδαφος, ενώ οι παραδοσιακές χρηματοοικονομικές εταιρείες εξακολουθούν να αναρωτιούνται τι να κάνουν online.

Τα υψηλά τράπεζες δρόμο έχουν παίζει καλύψουν τη διαφορά από τότε.

Αυτό το διάγραμμα των συγκεντρωτικών όγκο αναζήτησης απεικονίζει την κυριαρχία των δύο κύριους χώρους σύγκριση: MoneySavingExpert και Moneysupermarket.

συγκεντρωτικά-αναζήτηση-όγκου

Πράγματι, είναι δύσκολο να βρεθεί ένα χρηματοπιστωτικό τομέα αναζήτησης που δεν επιστρέφει μία από τις δύο θέσεις.

Στην πραγματικότητα, τη δική του υπηρεσία σύγκρισης της Google, φαίνεται να παρουσιάζουν μεγαλύτερη απειλή:

υποθήκη-μηχανές αναζήτησης

Η online αγορά χρηματοδότησης
Αυτά είναι τα 20 με τις αναζητήσεις των καταναλωτών χρηματοδότησης. Όπως μπορούμε να δούμε, υποθήκες κυριαρχούν.

χρηματοδότηση-αναζητήσεων top-καταναλωτή

Αυτό που είναι ενδιαφέρον εδώ είναι η δημοτικότητα του όρου «αριθμομηχανή υποθήκη», στο βαθμό που αυτό φαίνεται να είναι ένα σημείο εκκίνησης για την έρευνα υποθήκη πολλών ανθρώπων.

Οι περισσότερες από τις μεγάλες τράπεζες κατάταξη για αυτόν τον όρο, όμως MoneySavingExpert παίρνει την πρώτη οργανική υποδοχή.

Και πάλι, μπορούμε να δούμε το Google muscling με δική αριθμομηχανή υποθήκη του που ωθεί τα οργανικά αποτελέσματα και στο κάτω μέρος.

υποθήκη-cal

Συνολικά, οι όροι συνδέονται με ενυπόθηκα δάνεια accouted για το 46% του όγκου αναζήτησης σε όλα τα χρηματοοικονομικά προϊόντα των καταναλωτών που μελετάται εδώ.

Και πάλι, μπορούμε να δούμε την κυριαρχία των ιστοσελίδων σύγκρισης σε αυτό το κατακόρυφο για οργανικές αναζητήσεις κλικ μετοχή.

υποθήκη βιολογικά κλικ μετοχή

Αν κοιτάξουμε καταβεβλημένου μετοχικού κλικ αναζήτησης, μπορούμε να δούμε ότι οι μεγάλες τράπεζες έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν μεγαλύτερη προβολή.

στεγαστικών δανείων που καταβάλλονται κλικ μετοχή

Περιληπτικά
Οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, κυρίως χάρη στη βιολογική ταξινομήσεις αναζήτησής τους, έχουν καταφέρει να κυριαρχήσουν στις ταξινομήσεις αναζήτησης για όρους που σχετίζονται με χρηματοπιστωτικά προϊόντα.

Αυτό αρχίζει να αλλάζει, καθώς οι τράπεζες μαθαίνουν να λάβουν αναζήτηση πιο σοβαρά και να εφαρμόσουν επί τόπου τις στρατηγικές βελτιστοποίησης και το περιεχόμενο που θα τους βοηθήσει να αυξήσουν την ορατότητα Theor αναζήτηση.

Ωστόσο, όπως μπορούμε να δούμε από το παράδειγμα Yorkshire Τράπεζας σε αυτό το άρθρο, ορισμένοι έχουν ακόμα πολλά να μάθουν.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων