Πώς να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τη χρήση μηχανών αναζήτησης

Περιεχόμενο εξακολουθεί να κυριαρχεί με τον βασιλιά του κόσμου της μηχανή αναζήτησης βελτιστοποίηση (SEO). Μερικές ιστοσελίδες στο επάνω μέρος της μηχανής αναζήτησης κατατάξεις λόγω της υψηλής ισχύος link building εκστρατείες, αλλά όταν μιλάτε για την αφοσίωση των επισκεπτών και η διατήρηση της κυκλοφορίας (και ναι, η δημόσια κατανάλωση), θα απαιτήσει πάντοτε ότι παλιές καλές βελτιστοποιημένη περιεχόμενο.


  1. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να γράφει πραγματικά μεγάλο περιεχόμενο. Το λέει και η παροιμία ότι θα πρέπει να γράψετε για τους ανθρώπους πρώτο και δεύτερο μηχανές αναζήτησης. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσει πραγματικά την ποιότητα κομμάτια που είναι χρήσιμοι και ελκυστικοί για τους ανθρώπους, επειδή οι μηχανές αναζήτησης θα αναγνωρίσει τις προσπάθειές σας. Οι αναγνώστες σας θα μοιραστείτε την εργασία σας δημιουργία πρόσθετων Επιστροφής, για να μην αναφέρουμε επιπλέον κίνηση, και οι μηχανές αναζήτησης θα αναγνωρίσει ποιοτικό κομμάτι σας, διότι θα ακολουθήσουν τη φυσική ροή με όχι πάρα πολλές λέξεις-κλειδιά (κάτι το οποίο τιμωρείται στη θέση Penguin Ενημέρωση κόσμο).
    Γράψτε τους ανθρώπους περιεχόμενο θέλετε να μοιραστείτε στο Facebook, το Twitter, Pinterest και άλλα κοινωνικά δίκτυα. Η μηχανή αναζήτησης θα διαβάσει αυτές τις κοινωνικές σήματα ως ένδειξη της ποιότητας του τομέα σας. Μπορείτε να επιταχύνει την εξάπλωση του περιεχομένου σας σε αυτούς τους ιστότοπους που έχουν λογαριασμό σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα με πολλά από τους οπαδούς.
    Σκεφτείτε την υποβολή του περιεχομένου σας σε δικτυακούς τόπους όπως το Reddit, Delicious, Digg και άλλα συλλογείς περιεχομένου που μπορεί να σας κερδίσει μερικούς αναγνώστες.
    Πηγαίνετε πίσω και SEO ξαναγράψει κάποιο παλιό περιεχόμενο. Οι πιθανότητες είναι εσείς γνωρίζετε πράγματα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης που δεν ξέρατε πέρυσι (για να μην μιλήσουμε για τις αλλαγές στο SEO βέλτιστων πρακτικών σε σχέση με πέρυσι). Re-να επισκεφθείτε κάποια παλιά περιεχομένου και ξαναγράψουν με τη μηχανή αναζήτησης καπέλο βελτιστοποίηση σας, την ενημέρωση ιδιότητες εικόνας, αλλάζοντας λέξη-κλειδί πυκνότητα, προσθέτοντας συνδέσμους στην αρχική σελίδα σας και άλλα σχετικού περιεχομένου στο δικτυακό σας τόπο. Ακόμη θεωρούν αναδημοσίευση ως νωπό προϊόν, για επιπλέον σημεία brownie με τις μηχανές αναζήτησης!
  2. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 2
    2
    Αποκτήστε συνδέσεις με τις σελίδες σας από άλλες αξιόπιστες ιστοσελίδες.
    Ακόμα και αν είστε νέοι στο διαδίκτυο, έχετε φυσικά συνδέσμους μπορείτε να προσπαθήσετε να πάρετε. Όλες οι επιχειρήσεις έχουν προμηθευτές είτε αυτοί είναι λογιστές, δικηγόρους ή τους παροχείς πρώτων υλών. Όλες αυτές οι προμηθευτές δεσμεύονται να έχει μια ιστοσελίδα, επικοινωνήστε μαζί τους για να ζητήσει μια σύνδεση πίσω, αλλά δεν προσφέρουν μια σύνδεση σε αντάλλαγμα. Link ανταλλαγές δεν παραβιάζουν TOS Google, αλλά τώρα θα λειτουργήσει εναντίον σας. Κατά την οικοδόμηση δεσμών, πάντα δίνουν άλλοι ιδιοκτήτες ιστοσελίδα ένα λόγο να θέλουν να συνδεθούν μαζί σας. Ίσως γράψω ένα άρθρο βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο πελάτη - σε όλους αρέσει κομπορρημοσύνη δικαιώματα και αυτό μπορεί να σας κερδίσει επιπλέον συνδέσεις χωρίς καν να ρωτήσω. Όλα Google θέλει να δει είναι συνδέσεις που έχουν ένα κύριο δικαίωμα να είναι εκεί.
    Κοίτα να κάνουν χρήση των συν-αναφορές (επίσης γνωστή ως συν-εμφάνισης). Αυτός είναι ένας τρόπος για να δείξει το Google μια σύνδεση ή σχέση μια ιστοσελίδα μπορεί να έχει, με βάση τον χώρο που αναφέρεται από πολλαπλές πηγές. Γενικά συν-αναφορές δεν έχουν άμεση υπερ-σύνδεση σε μια ιστοσελίδα.
  3. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 3
    3Συμπληρώστε όλα τα χαρακτηριστικά της εικόνας. Εικόνες ντύνονται σελίδες σας, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δεν ξέρω πραγματικά πώς να ασχοληθεί μαζί τους αν δεν έχουν ολοκληρωθεί όλα τα διυλίσαμε τις λεπτομέρειες, όπως τον τίτλο, λεζάντα, εναλλακτικό κείμενο, περιγραφή. Να ηθικές όμως, μην το χρησιμοποιήσετε ως μια ευκαιρία για να γεμίσουν ένα επιπλέον μερικές λέξεις-κλειδιά στη σελίδα, καθώς αυτό θα έχει πιθανώς αρνητική επίπτωση στην κατάταξη μηχανή αναζήτησης σας. Μερικοί άνθρωποι ψάχνουν για αυτό που ψάχνουν για, μέσω αναζήτησης εικόνων του Google, εάν η εικόνα σας είναι πολύ εμφανής στη συνέχεια τους πιθανούς πελάτες σας θα επισκεφθεί πιθανότατα σελίδα σας.
  4. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 4
    4
    Διαφοροποίηση εσωτερικές συνδέσεις άγκυρα κείμενο. Πρέπει να είναι παραλλαγές στο κείμενο, όταν δημιουργεί ένα αυτές τις μπλε-τονισμένη άγκυρα συνδέσμους κειμένου εκεί. Οι σύνδεσμοι σε μια σελίδα είναι ό, τι οι αράχνες μηχανών αναζήτησης ακολουθήστε τον προσδιορισμό όπου οδηγούνται. Το κείμενο που χρησιμοποιείται στις συνδέσεις που χρησιμοποιούνται στη βοήθεια των μηχανών αναζήτησης να καταλάβω ποια είναι η σελίδα που οδηγεί είναι όλα σχετικά.
  5. 5
    Ενσωματώστε επώνυμα όρους λέξη-κλειδί. Ενσωματώνοντας τα επώνυμα λέξεις-κλειδιά στην καμπάνια SEO σας είναι επίσης σημαντικό όταν πρόκειται για τη σύνδεση του κτιρίου και την άγκυρα κείμενο. Εάν χρησιμοποιείτε συνεχώς τα ίδια μη επώνυμα λέξεις-κλειδιά όπως άγκυρα συνδέσμους σε όλο το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης που προσπαθούν να χειραγωγήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης για το συγκεκριμένο όρο. Αντ 'αυτού, θέλετε να κρατήσετε σας άγκυρα κείμενο που συνδέει φυσικά. Ένας καλός τρόπος να το κάνετε είναι να συνδέσετε με το εμπορικό σήμα ένα σημαντικό ποσό του χρόνου, δεδομένου ότι αυτό είναι πιθανώς το πώς κάποιος που δεν γνωρίζει το SEO θα συνδέσει πίσω στον ιστοχώρο σας.
  6. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 5
    6
    Αν και αυτό είναι ένα κλασικό κανόνα ότι «οι αναγνώστες στο διαδίκτυο δεν διαβάζουν», απλά δεν σημαίνει ότι πρέπει κανείς να στερήσει από τους συνδεδεμένους χρήστες του καλού, σαρκωμένο περιεχόμενο. Stick για τουλάχιστον 250 λέξεις μια σελίδα. ΚΕΟ γνωρίζουμε ότι γράφοντας για ένα κατάλληλο μήκος του κειμένου που σημαίνει ότι θα είναι περισσότερο σε θέση να συμπεριλάβει περισσότερους σχετικούς όρους για τις λέξεις-κλειδιά στόχο. Για να βοηθήσει με την εμπειρία του σελίδα στο Διαδίκτυο, να εξετάσει τη χρήση μεγάλες γραμματοσειρές για να επιστήσει την προσοχή σε βασικά σημεία τίτλο. Αυτό θα κάνει για μια σελίδα που χωρίζεται επίσης σε τμήματα που απαντήσει στο ερώτημα ο αναγνώστης ψάχνει.
  7. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 6
    7
    Αποφύγετε το διπλό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας πρέπει να είναι μοναδική από τις άλλες σελίδες στο site σας, καθώς και από εξωτερικούς δικτυακούς τόπους, καθώς και. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως Siteliner να ψάξουν για το διπλό περιεχόμενο.

Page Format Issues

  1. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 7
    1
     Είναι πολύ σημαντικό να θέσουμε τις λέξεις κλειδιά στην σελίδα σας τίτλος· συγκεκριμένα, προσπαθήστε να λάβετε σημαντικές λέξεις-κλειδιά και να προσπαθήσει να περιορίσει το συνολικό μήκος της σελίδας σας τίτλος. Άρτια κατασκευασμένο title tag περιέχει την κύρια λέξη κλειδί για τη σελίδα. Θα πρέπει να περιέχει λιγότερους από 65 χαρακτήρες και χωρίς διακοπή λέξεις όπως: a, αν και, στη συνέχεια, ένα, κ.λπ. ο τίτλος σας tag πρέπει επίσης να περιορίζεται η χρήση των αλφαριθμητικών χαρακτήρων, ενωτικά, και κόμματα.
  2. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 8
    2Στη συνέχεια, είναι σημαντικό να εξετάσουμε τις ετικέτες κεφαλίδας για το site σας-Η1, Η2, Η3, Η4 και ούτω καθεξής. H1 είναι η πιο σημαντική. Βεβαιωθείτε ότι έχετε την πιο σημαντική λέξη-κλειδί επισημαίνεται ως h1 ετικέτα. Αυτό θα σας βοηθήσει με την κατάταξη για την ιστοσελίδα σας, ειδικά αν κάποιος ψάχνει για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση
  3. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 9
    3
    Επόμενο είναι το περιεχόμενο. Σίγουρα θέλετε να βάλετε τις λέξεις-κλειδιά σας στο περιεχόμενο κάπου, αλλά το αντικείμενο, όμως, είναι να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι πολύ καλά γραμμένο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Θέλετε να εισάγετε τις λέξεις-κλειδιά για τη συγκεκριμένη σελίδα μόνον εφόσον έχει νόημα. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα πρέπει να έχουν μεταξύ 300 και 700 λέξεις του περιγραφικού περιεχομένου που περιέχει τις λέξεις-κλειδιά που ορίζονται στην μετα-ετικέτα λέξεις-κλειδιά για τη σελίδα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να βελτιστοποιήσετε τις διευθύνσεις URL σας. Σιγουρευτείτε για να συμπεριλάβει σημαντικές λέξεις-κλειδιά στο URL.
  4. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 10
    4
    Επόμενο είναι οι λέξεις-κλειδιά Meta και περιγραφή Meta. Αυτά είναι τα κομμάτια του κώδικα πίσω από τη σκηνή. Ο κώδικας θα πρέπει να είναι κάπως έτσι: Θα πρέπει να τοποθετείται ακριβώς κάτω από τον κωδικό τίτλο ετικέτα <title> τίτλο ιστοσελίδα σας </ title> <meta name = "description" content = "description ιστοσελίδα σας" <meta name = "λέξεις-κλειδιά" περιεχόμενο = "keyword1, λέξη-κλειδί2, keyword3" οι λέξεις-κλειδιά μετα-ετικέτα πρέπει να περιέχει μεταξύ 5-10 λέξεις-κλειδιά ή φράσεις-κλειδιά που βρίσκονται επίσης στο περιεχόμενο της σελίδας. Επίσης ένα ακόμη σημαντικό meta tag είναι η περιγραφή ετικέτα που περιέχει πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο της σελίδας, έτσι ώστε να μπορεί να πείσει τους χρήστες της μηχανής αναζήτησης να επισκεφθούν το web site σας. Θα πρέπει να έχει 15 έως 160 χαρακτήρες, δεν θυμάμαι να το γεμίσει με λέξεις-κλειδιά.
  5. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 11
    5
    Επόμενο είναι να έχουν καλή πλοήγηση. Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να περιέχει συνδέσμους σε κάθε άλλη σελίδα έτσι μηχανή αναζήτησης αράχνες μπορούν να βρουν κάθε σελίδας. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για τη σωστή τοποθέτηση και τη σελίδα κατάταξη για την ιστοσελίδα σας.
  6. Image titled Optimize Your Website for Search Engine Use Step 12
    6Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε δύο χάρτες τοποθεσίας για την ιστοσελίδα σας--μια έκδοση XML και μια στατική έκδοση. Η XML μορφή μπορεί να δημιουργηθεί από sitemap γεννήτριες εργαλεία όπως Http://www.xml-sitemaps.com. Το sitemap πρέπει στη συνέχεια να υποβληθεί στην Google Webmaster Tools για αυτήν την τοποθεσία. Αυτό θα βοηθήσει στο να περπατούν της Google Spidebot. Η στατική έκδοση πρέπει να σελίδα HTML που περιέχει συνδέσμους προς κάθε άλλη σελίδα. Θα πρέπει επίσης να γίνεται αναφορά στο XML sitemap τοποθεσία στο ρομπότ σας.txt.


Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων