Έξυπνη δημιουργία περιεχομένου το 2016: δέσμευση και εμπειρίες

Κατά τη διάρκεια του 2015 αρχίσαμε να βλέπουμε τα σημάδια του περιεχομένου κλάδου εμπορίας ωρίμανσης.

Υπήρξε μια μετατόπιση από τη δημιουργία περιεχομένου για το καλό περιεχόμενο και μια πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην αξία της για τη δημιουργία περιεχομένου με συγκεκριμένους στόχους για συγκεκριμένα άτομα. Μάρκες έχουν αρχίσει να δουν την αξία της χρήσης της αναζήτησης και της κοινωνικής νοημοσύνης για να καθοδηγήσει το περιεχόμενο των αποφάσεων σχεδιασμού μάρκετινγκ.

Όταν ο κόσμος του μάρκετινγκ περιεχομένου πρώτη έγινε δημοφιλής, πολλές εταιρείες που αναφέρονται για την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερο υλικό. Κατάλαβαν την τιμή που το περιεχόμενο θα μπορούσε να προσφέρει, αλλά εσφαλμένα πίστευε ότι η προσθήκη μερικές λέξεις-κλειδιά στο υλικό τους θα είναι αρκετά για να δούμε πραγματικές αποδόσεις από τις προσπάθειές τους.

Καθώς το ψηφιακό οικοσύστημα γίνεται πιο πολυσύχναστες, τα εμπορικά σήματα πρέπει να μάθουν πώς να πάρει το περιεχόμενό τους να ακουστεί πάνω από το θόρυβο. Είναι αυτός ο ανταγωνισμός που έχει αναγκάσει τις μάρκες να κοιτάξουμε προς ευφυής δημιουργία περιεχομένου.

Πολλές εταιρείες εξακολουθούν να αγωνίζονται για να δούμε πραγματικά οφέλη από το περιεχόμενό προσπάθειές τους. Υπολογίζεται ότι μόνο μία στις πέντε εταιρείες που παράγουν στην πραγματικότητα το περιεχόμενο που διαβάζεται από το κοινό-στόχο τους.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ Περιεχόμενο:

86% των επιχειρήσεων Β2Β χρησιμοποιούν μάρκετινγκ περιεχόμενο
Μόνο το 21% με επιτυχία τη μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής τους
Αυτό το χάσμα επεκτείνεται ακόμη και σε διαφορές μεταξύ των δημιουργών περιεχομένου και των εμπόρων. Παρά το γεγονός ότι το 93% της ανάπτυξης περιεχομένου λένε ότι είναι υπερήφανοι για το περιεχόμενο που παράγουν, μόνο το 37% των εμπόρων είναι εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι με το περιεχόμενο.

πώς-υπερήφανοι-είναι-σας-πίτα-γράφημα

Σχεδόν ένα πλήρες 20% δεν είναι καθόλου ικανοποιημένοι.

Τα κενά αυτά όλα πληγώνει την ικανότητα των εμπορικών σημάτων για την παραγωγή έξυπνο περιεχόμενο που εμπλέκεται με το σωστό κοινό, με σχετικό περιεχόμενο, τη σωστή στιγμή.

Ευφυής περιεχόμενο
Το 2016, το περιεχόμενο των πρακτικών μάρκετινγκ πρέπει να γίνεις πιο ευφυής. Έμποροι περιεχόμενο θα επικεντρωθεί στη μέτρηση και τη δημιουργία περιεχομένου που φτάνει με ακρίβεια το κοινό-στόχο.

Εμπειρίες

Το περιεχόμενο είναι το κλειδί για την οικοδόμηση σχέσεων. Θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους αναγνώστες να σκεφτούν σοβαρά και θα πρέπει να επικαλούνται τα συναισθήματα. Όσο οι άνθρωποι ήθελαν να φανταστούν ότι βασίζουν τις επιλογές τους σε συγκεκριμένα γεγονότα, τα συναισθήματα και την ψυχολογία είναι σημαντικά μέρη της λήψης αποφάσεων. Οι άνθρωποι θυμούνται εμπειρίες, όχι κείμενο. Ηχώ της ιστορίας.

drive-ανακάλυψη κύκλου

Πηγή: http://searchenginewatch.com/sew/how-to/2308351/effective-storytelling-for-brands-how-to-drive-discovery-engagement

Σύμπλεξη

Η δημιουργία περιεχομένου και ιστορίες που αντηχούν με το κοινό είναι το κλειδί για την εμπλοκή περιεχόμενο. Αναζήτηση και κοινωνικών δεδομένων μπορεί να βοηθήσει μάρκες κατανοήσουν καλύτερα τι είναι αυτό που οι πελάτες αναζητούν και οι τύποι περιεχομένου που δημιουργούν την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Όπως μάρκες κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο που οι επισκέπτες τους θέλουν να δουν, θα είναι σε θέση να ενθαρρύνει όχι μόνο δέσμευση, μπορούν επίσης να ενισχύσουν την έκθεση της μάρκας τους. Αυτό ισχύει για πολλά είδη συσκευών, όπως επίσης και τα ποσοστά ποικίλλουν δέσμευση.

Ασχολούνται οι αναγνώστες είναι πιο πιθανό να μοιράζονται περιεχόμενο με άλλους και να συμβάλλει θετικά μετρήσεις ποιότητας, όπως backlinks και χαμηλά ποσοστά εγκατάλειψης. Αυτό θα βοηθήσει την σελίδα στο SERPs.

Νοημοσύνη

Αναζήτηση και κοινωνική νοημοσύνη μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος των κενών μεταξύ των εμπόρων και των δημιουργών περιεχομένου. Μπορεί να είναι μια αντικειμενική μέτρηση που αφήνει ο καθένας ξέρει τι θέλουν οι πελάτες να βλέπουν και τι έχει τη μεγαλύτερη επιτυχία.

Αυτό θα καταστήσει ευκολότερο για όλους να συνεργαστούν και να αισθάνονται ικανοποιημένοι με το περιεχόμενο που διανέμεται μέσω των εκστρατειών περιεχόμενο.

Ευτυχώς, τα σήματα όλων των μεγεθών μπορούν να μάθουν πώς να υιοθετήσουν αυτήν την έξυπνη μέσων παραγωγής περιεχομένου. Θα μπορούσε να απαιτήσει την ανάπτυξη κάποιων νέων διαδικασιών, αλλά και τη λήψη του χρόνου για τη δημιουργία τους θα δώσει σήματα τα εργαλεία που χρειάζονται για να προχωρήσουμε σε ηλικία έξυπνο περιεχόμενο με αυτοπεποίθηση.

Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για να βοηθήσει τους εμπόρους το 2016:

Δημιουργήστε περιεχόμενο που αντηχεί με personas στόχο σας

Μάρκες θα πρέπει να έχουν μια σταθερή κατανόηση των personas στόχο τους. Θα πρέπει να κατανοήσουν ακριβώς που τους ιδανικούς πελάτες τους είναι και ποια είναι τα κίνητρα αυτών των ανθρώπων να αγοράσουν.

Στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση και την κοινωνική νοημοσύνη των δεδομένων για να μάθουν για το τι θέματα ιδανικούς πελάτες τους θα εκτιμήσουν και τους τύπους περιεχομένου που θα σας βοηθήσουν να αποτελέσουν τη βάση μιας ισχυρής σχέσης brand-πελάτη.

Μάρκες θα πρέπει να αρχίσει από την έρευνα των λέξεων-κλειδιών και τα θέματα που οι πελάτες επιθυμούν να δουν. Μάθετε για τις λέξεις-κλειδιά που φέρνουν επισκέπτες στην ιστοσελίδα τώρα και ποια θέματα έχουν πάρει τις περισσότερες προβολές. Κοιτάξτε περιοχές ανταγωνιστών, καθώς και για περισσότερη διαφάνεια. Μάρκες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν τις τοπικές λέξεις-κλειδιά και να αναλύσει τα σημεία πόνου των πελατών τους για να αποκτήσουν μια πιο πλήρη λίστα λέξεων-κλειδιών.

Μάρκες θα πρέπει να κατανοήσουν τους τύπους περιεχομένου που οι αναγνώστες τους συνδέει με τις καλύτερες. Αυτό υπερβαίνει τον εντοπισμό λέξεων-κλειδιών. Υπάρχει μια ποικιλία διαφορετικών τύπων περιεχομένου που είναι διαθέσιμο, συμπεριλαμβανομένων βίντεο, infographics και εικόνες. Γνωρίζοντας τι οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σε σήματα μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά ευθυγραμμίσει τη δημιουργία περιεχομένου με το κοινό τους.

Ταιριάξτε τη δημιουργία περιεχομένου με τους τύπους των υλικών που επιθυμεί το κοινό

Κάθε κομμάτι πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο μήνυμα για ένα συγκεκριμένο κοινό-στόχο και θα πρέπει να καλέσει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Το περιεχόμενο θα πρέπει να πληρούν τους επισκέπτες στο σημερινό στάδιο της χοάνης πώλησης και να προχωρήσουμε περαιτέρω μέσω της διαδικασίας.

Για παράδειγμα, σκεφτείτε ένα λογισμικό ασφαλείας της εταιρείας που αναπτύσσει μια θέση σχετικά με τα χαρακτηριστικά που ψάχνουν σε λογισμικό ασφαλείας. Αυτό το είδος των υστέρων, θα εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες στα πρώτα στάδια του ταξιδιού του αγοραστή. Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες να αρχίσουν να οικοδομήσουμε μια σχέση με το εμπορικό σήμα και να μάθουν περισσότερα για αυτήν την επιχείρηση ειδικότερα.

Η αρχή της θέσης μπορεί επίσης να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, όπου πιθανότατα θα θέλουν να ξεκινήσουν τη σύγκριση αυτής της εταιρείας σε άλλες επιλογές στη βιομηχανία. Επισκέπτες περαιτέρω μαζί στο ταξίδι μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα σε μια μελέτη περίπτωσης ερευνά πώς αυτό το συγκεκριμένο λογισμικό ήταν σε θέση να ενισχύσει την ασφάλεια για μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση.

Χρησιμοποιήστε συγγραφείς περιεχομένου εντός του οργανισμού σας και να κλιμακώσουν έξυπνα

Η δημιουργία περιεχομένου θα πρέπει να είναι μια παγκόσμια προσπάθεια για τους οργανισμούς. Αυτό σημαίνει την οικοδόμηση μιας κουλτούρας του περιεχομένου σε ολόκληρη την εταιρεία. Μάρκες θα πρέπει να επικεντρωθεί στο να βοηθήσει την επιχείρηση στο σύνολό της να κατανοήσουν την αξία του περιεχομένου και τι κάνει το καλό περιεχόμενο. Δεδομένου ότι η καλλιέργεια του περιεχομένου αυξάνεται σε όλο τον οργανισμό, μπορεί να βοηθήσει με τη διαδικασία της κλιμάκωσης περιεχόμενο.

περιεχόμενο-αλο

Πηγή: http://searchenginewatch.com/sew/how-to/2328025/future-of-content-marketing-business-scaling-beyond-the-noise

Μόλις η οργάνωση είναι σίγουροι για τις ικανότητες δημιουργία περιεχομένου από τα μέλη των διαφόρων τμημάτων και τομέων της εταιρείας, μπορούν στη συνέχεια να μεγιστοποιήσει τις προσπάθειές της παραγωγής τους.

Εκείνοι που είναι πιο εξοικειωμένοι με συγκεκριμένα θέματα και να έχουν τις καλύτερες ιδέες για να προσφέρει μπορεί να επιφορτιστεί με τη δημιουργία υλικού για την αντιμετώπιση αυτών των ιδεών. Αυτό μπορεί να αυξήσει την τιμή η οργάνωση προσφέρει στους επισκέπτες του.

Διανέμουν το περιεχόμενό έξυπνα

Μόλις το περιεχόμενο έχει δημιουργηθεί με επιτυχία, διανομή είναι το επόμενο σημαντικό στάδιο. Υπάρχει μια κρίσιμη διαφορά ανάμεσα σε καλά εκτελεστεί, ευφυή διανομής και ανατινάξεις το κομμάτι έξω σε όλες τις πλατφόρμες και υπέρμετρη επιβάρυνση των ακροατήριό σας. Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ αυτών των δύο μεθόδων μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ του περιεχομένου που είναι καλά έλαβε και παραγωγική και αυτό που αγνοείται.

Μάρκες πρέπει πρώτα να είμαστε σίγουροι ότι γνωρίζουν το κοινό-στόχο τους για το κομμάτι. Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, μπορούν στη συνέχεια να κάνουν σοφές αποφάσεις σχετικά με το πού να εστιάσουν τη διανομή τους.

Για παράδειγμα, εάν ένα εμπορικό σήμα διαπιστώσει ότι τα δημογραφικά στοιχεία του Twitter ή το Facebook οπαδούς τους ταιριάζει πολύ με τους τύπους των ανθρώπων που στοχεύουν με ένα νέο blog post, τότε αυτή είναι η κύρια πλατφόρμα όπου θα πρέπει να δημοσιεύονται οι πληροφορίες.

Μια email λίστα με τους ανθρώπους που έχουν ήδη παραδοθεί διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, από την άλλη πλευρά, θα μπορούσε να είναι περισσότερο ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό προσανατολίζεται προς την κατεύθυνση κινείται πιο κοντά προς την κατεύθυνση μετατροπής παρά τη φήμη του σήματος.

Καθώς η πληροφορία διανέμεται, είναι σημαντικό να έχουμε πάλι στόχους. Συνεργαστείτε με την ομάδα δημοσίων σχέσεων για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας μηνυμάτων που θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ακολουθήσετε κατευθείαν με τον επιδιωκόμενο στόχο της συγκεκριμένης μεθόδου διανομής. Ο στόχος μπορεί να είναι κλικ και εμπλοκής, ή θα μπορούσε να είναι μετοχές και την αύξηση της φωνής της μάρκας.

Ξέρετε τι είναι οι στόχοι πριν από το κομμάτι προβάλλεται για μια σαφή εικόνα της επιτυχίας της.

Θυμηθείτε και πάλι την αξία της αναζήτησης, κοινωνικό και το περιεχόμενο τρίποντο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να έρθουν οι άνθρωποι σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να μοιραστούν, αυξάνοντας την ποιότητα μετρήσεις για τις μηχανές αναζήτησης. Όπως το κομμάτι ανεβαίνει στο SERPs, περισσότεροι άνθρωποι θα διαβάσουν το υλικό και θα μοιράζονται συχνά οι ίδιοι στα social media, ξεκινώντας τη διαδικασία ξανά από την αρχή.

Μετρήστε και αποδίδουν το περιεχόμενο

Μόλις το περιεχόμενο έχει μοιραστεί σε απευθείας σύνδεση, δεν είναι εμπορικό σήμα μπορεί να έχει την πολυτέλεια να παραμελήσει το πιο κρίσιμο βήμα στη διαδικασία ... μετρήσεις.

Metrics θα πρέπει να είναι ο οδηγός που θα σας αφήσει να ξέρετε πώς εκστρατεία μάρκετινγκ περιεχόμενο σας εξελίσσεται, όπου θα υπολείπονται και όπου χρειάζονται προσαρμογές που πρέπει να γίνουν.

Τα συστήματα μέτρησης πρέπει να καθορίζονται από κοιτάζοντας πίσω σε τους αρχικούς στόχους που καθορίζονται για το κομμάτι και την εκστρατεία στο σύνολό της. Για παράδειγμα, τα κομμάτια που γράφτηκαν για την επέκταση της μάρκας και να γνωρίσει ο κόσμος το εμπορικό σήμα μπορεί να μοιάζει σε μετρήσεις όπως:

Ο αριθμός των επισκεψιμότητας- συμπεριλαμβανομένων των μοναδικών σε σχέση με την επιστροφή
Το ποσοστό των επισκεπτών που διαβάζουν το περιεχόμενο σε πλήρη
Το μερίδιο της μάρκας της φωνής
Από την άλλη πλευρά, το περιεχόμενο που γράφτηκε για μια περισσότερο στο τέλος της χοάνης σκοπό που είχε προσανατολισμό προς την προώθηση των μετατροπών μπορεί να μοιάζει με:

Ο αριθμός των απαγωγών έχει αποκτηθεί
Ο αριθμός των μετατροπών
Τι έκαναν οι άνθρωποι μετά την ανάγνωση του κομματιού
Ζυγίστε πόσο οι διάφορες μετρήσεις πει ο έμπορος και ποιες είναι οι πιο διορατική για ανάλυση. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν πολλαπλά σημεία αφής για το περιεχόμενο για να αποκτήσουν μια πιο ολιστική εικόνα του πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο.

Παρά το γεγονός ότι το 2015 άρχισε να βλέπει τα σημάδια της στον κλάδο εμπορίας περιεχόμενο ωρίμανση, υπάρχουν ακόμη πολλά κενά που πρέπει να καλυφθούν.

Περιμένω το 2016 θα είναι το έτος της νοημοσύνης περιεχομένου, όπου εμπορικά σήματα χρησιμοποιούν μετρήσεις για τη δημιουργία έξυπνων περιεχόμενο που θα φέρει στην κυκλοφορία, μετατροπές ότι τα έσοδα που οι επιχειρήσεις της ζήτησης.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων