200 Σπάσιμο Google Ranking Παράγοντες

Hey όλα, να πάρει κατάταξη στο Google SERP δεν είναι τόσο εύκολο, αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο !! Απλά πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες και αλγόριθμο. Πριν μετακομίσει στην κατάταξη 200 παράγοντα παρακαλούμε να ελέγξετε έξω AZ του SEO.

Πλήρης κατάλογος των Google Κατάταξη Factor 2015-2016
Υπάρχουν πολλά κατάταξη παράγοντας που πρέπει να κρατήσουμε στο μυαλό μας, αλλά αυτή η κατάταξη 200 σήματα είναι πολύ σημαντικό. Αυτό είναι επίσης αλήθεια ότι η Google δεν έχει αποκαλύψει ότι η κατάταξη που το σήμα είναι σημαντικό, σύμφωνα με τον αλγόριθμο. Ωστόσο, ποτέ δεν έχω δημοσιευθεί παρατίθενται όλα αυτά.

Το καλύτερο μέρος να κρύψεις ένα πτώμα βρίσκεται στη σελίδα 2 του #Google αποτελεσμάτων αναζήτησης. #SEO #SERP ΚΛΙΚ για να τιτίβισμα


Παραγόντων πεδίου.
1. Ηλικία του Τομέα:

Matt Cutts αναφέρει ότι:

Η διαφορά μεταξύ ενός τομείς που είναι των έξι μηνών έναντι του ενός έτους δεν είναι πραγματικά τόσο μεγάλη καθόλου.





2. λέξης εμφανίζεται στο Top Level Domain:

Χρησιμοποιώντας λέξη-κλειδί στον τομέα δεν είναι τόσο πολύ αποτελεσματική και να μην δώσει την ώθηση που χρησιμοποιείται για την κατάταξη για.

3. λέξεων-κλειδιών ως πρώτη λέξη σε τομέα.

SEOmoz συμφωνούν ότι η Google που συμμετείχαν στο πάνελ ότι μια περιοχή που ξεκινά με λέξη-κλειδί στόχο τους. Το Google μπορεί να τιμωρήσει το domain σας, αν οι λέξεις-κλειδιά που έρχονται πρώτες λέξεις, στη μέση ή είτε στο άκρο της περιοχής.

Εγγραφή Τομέα 4. Μήκος

Ένα Google Πολιτείες Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας:

Πολύτιμες περιοχές συχνά πληρώνονται για αρκετά χρόνια νωρίτερα σπάνια χρησιμοποιούνται για περισσότερο από ένα χρόνο. Ως εκ τούτου, η ημερομηνία κατά την οποία λήγει μια περιοχή στο μέλλον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως παράγοντας που προηγείται της νομιμότητας μιας περιοχής.

5. Λέξη-κλειδί στο όνομα του υποτομέα

Παράθυρο SEOmoz συμφώνησαν επίσης ότι μια λέξη-κλειδί που εμφανίζονται στο subdomain ενισχύει τάξη.

6. Τομέας Ιστορίας

Whois μπορεί να πει εύκολα τα πάντα σχετικά με τον τομέα. Συνεχίζεται η αλλαγή του ιδιοκτήτη (έτος σε έτος αλλαγή ιδιοκτήτη) αφήσετε τη Google να "επαναφέρετε" την ιστορία του τόπου, τα οποία δημιουργούν αναιρώντας συνδέσεις που δείχνουν στον τομέα σας.

7. Ακριβής αντιστοίχιση τομέα.

Matt Cutts ήδη δώσει τη δήλωση σχετικά με EMDS. EMDS μπορεί να σας βοηθήσει αν έχετε υψηλής ποιότητας ιστοσελίδα δεν την ιστοσελίδα χαμηλής ποιότητας.

"Μικρά δελτία καιρού: μικρή επερχόμενη αλλαγή φύκια Google θα θα μειώσει χαμηλής ποιότητας" ακριβή-match "domains αποτελέσματα αναζήτησης ν."


8. Δημόσιες VS Ιδιωτικό Whois

Ματ κο αναφέρει ήδη σε βέλτιστες στρατηγικές 2006 ότι Ιδιωτικό πληροφορίες Whois μπορεί να είναι σημάδι "κάτι να κρύψει."

... Όταν έλεγξα το whois πάνω τους, όλοι είχαν "Whois υπηρεσία προστασίας της ιδιωτικής ζωής» τους. Αυτό είναι σχετικά ασυνήθιστο. ... Έχοντας whois προστασία της ιδιωτικής ζωής σε λειτουργία δεν είναι αυτόματα κακό, αλλά μόλις πάρετε αρκετά από αυτά τα παράγοντα όλοι μαζί, είστε συχνά μιλάμε για ένα πολύ διαφορετικό είδος από τον webmaster συναδέλφους που έχει μόνο ένα ενιαίο χώρο ή έτσι.

9. Το Google μπορεί να τιμωρηθεί ο ιδιοκτήτης.

Αν η Google διαπίστωσε ότι οποιοδήποτε πρόσωπο κάνει spamming για να πάρει κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης από το Google μπορεί να αναλύσει άλλη ιστοσελίδα ανήκει στο εν λόγω πρόσωπο.

10. Χώρα TLD επέκτασης.

Έχοντας χώρα επέκταση συγκεκριμένο τομέα μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε τις τοπικές χώρα σοφός χρήστης ή πελάτες. Λίγοι τομέα μπορεί να έχει την ικανότητα να στοχεύουν σε παγκόσμιο επίπεδο.



ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ σε επίπεδο σελίδας.
11. Λέξη-κλειδί στον τίτλο ετικέτα.

Τίτλος tag είναι ένα από τα πιο σημαντικός παράγοντας σήματος κατάταξη στο SERP. Τίτλος ετικέτα στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα σχετικότητα, έτσι γράφοντας λέξη-κλειδί στον τίτλο είναι καλή ιδέα.

Διαβάστε περισσότερα: Πώς μπορεί να βελτιωθεί μετα-ετικέτα σε 5 λεπτά

12.Title Tag Ξεκινά με τη λέξη.

Ξεκινώντας από τον τίτλο γίνει από τις λέξεις-κλειδιά μπορεί να σας κατατάσσουν πολύ υψηλότερο στη συνέχεια εγγράφως τις λέξεις-κλειδιά στη μέση ή στο τέλος είπε ο moz.

13. Λέξη-κλειδί στην Περιγραφή Tag.

Η προσθήκη των λέξεων-κλειδιών στο Meta περιγραφή είναι ένα άλλο σημαντικό ετικέτα σχετικότητα.

14. λέξη-κλειδί εμφανίζεται στην ετικέτα H1.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από αυτή τη μελέτη συσχέτισης, ειδικά Ονομασία ετικέτα ετικέτα H1 είναι η 2η πιο σημαντική ετικέτα μετά την ετικέτα τίτλου. Η Google θεωρεί ως ένα ισχυρό μήνυμα ώστε να προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσετε λέξη-κλειδί στην ετικέτα H1.

15. Χρησιμοποιείται Λέξεις-κλειδιά σε έγγραφα ή αντικείμενο.

Προσπαθήστε να καλύψει λέξη-κλειδί εστίασή σας στο αντικείμενο ή στο έγγραφο / Δείχνει τη σχετικότητα του περιεχομένου. Θα επηρεάσει σε παράγοντα κατάταξης.

16. Long περιεχόμενο.

Προσπαθήστε να γράψετε μακρά περιεχόμενο. περιεχόμενο είναι google κατάταξη παράγοντα. Αγάπη περιεχόμενο μηχανών αναζήτησης έχει περισσότερες λέξεις. Προσπαθήστε να επεξεργαστεί το περιεχόμενό σας σε σύγκριση με το σύντομο σημείωμα. Το μήκος του περιεχομένου συσχετίζεται με τη θέση SERP.

200 Σπάσιμο Google Ranking Παράγοντες
Χορηγία εικόνας blog.serpiq.com


Ξέρετε ότι είναι απελπισμένοι για μια απάντηση ... Αν κοιτάξει κανείς την δεύτερη σελίδα του #Google. # SEO ... Κάντε κλικ για να τιτίβισμα
17. Πυκνότητα λέξης.

Λέξεις-κλειδιά πυκνότητα δεν είναι τόσο πολύ σημαντικό στις μέρες μας, αλλά κάνει πάνω γέμιση λέξεις-κλειδιά μπορούν να y9ou πονέσει. Η Google χρησιμοποιεί για να καθορίσει το θέμα μιας ιστοσελίδας με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στο περιεχόμενο.

18. Λανθάνουσα Σημασιολογική Ευρετηρίαση λέξης στο Περιεχόμενο (LSI).

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε LSI των λέξεων-κλειδιών. λέξεις-κλειδιά που ακολουθείται από LSI βοηθάει τη μηχανή αναζήτησης για να καθορίσει το απόσπασμα που σημαίνει ότι από τη λέξη. Το LSI των λέξεων-κλειδιών λειτουργούν ως περιεχόμενο του σήματος ποιότητας.

19. LSI Λέξη-κλειδί στον τίτλο και περιγραφή ετικέτες.

Προσπαθήστε να καλύψει LSI Λέξεις-κλειδιά στον τίτλο και περιγραφή meta θα βοηθήσει να αυξήσει το σήμα για την κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης.

20. Page ταχυγεμίσεως μέσω HTML.

Κάθε μηχανή αναζήτησης αν είναι το Google, Bing, Yahoo ή το άλλο, θέλουν ιστοσελίδα που έχει μικρό μέγεθος αρχείου. Μηχανή αναζήτησης ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας χρήση ως παράγοντας κατάταξης. Αναζήτηση bot μπορεί να πάρει την ιδέα της φόρτωσης της σελίδας από τον κώδικα HTML της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε GTMetrix να ξεπεράσει την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας.

21. Διπλότυπο Περιεχόμενο.

Επαναλαμβάνοντας ίδιο περιεχόμενο για περίπου ένα άλλο site μπορεί να είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αρνητικό μήνυμα κατάταξης. Κάθε μηχανή αναζήτησης μισούν το διπλό περιεχόμενο.

22. rel = Canonical.

Χρησιμοποιήστε το rel-κανονική σωστά για να αποφευχθεί η επανάληψη του περιεχομένου της σελίδας.

23. Page Φόρτωση περιεχομένου μέσω του Chrome.

Δεδομένων των χρηστών του Google Chrome μπορεί να βοηθήσει την Google να χειριστεί το χρόνο φόρτωσης ταχύτητα του εν λόγω λογαριασμού. Περιεχόμενο χρήσης Δίκτυο Διανομής και άλλα σήματα ταχύτητας χώρο μη HTML σχετίζονται βοηθήσει στην κατάταξη παράγοντα.

24. Βελτιστοποίηση εικόνας.

Ναι, είναι αλήθεια ότι η Google δεν μπορεί να σαρώνετε εικόνες. Για να πάρετε τις εικόνες στην κατάταξη, χρησιμοποιήστε την κατάλληλη ετικέτες alt, όνομα εικόνας και ετικέτες τίτλου εικόνα.

WordPress plugin για τη βελτιστοποίηση της εικόνας: WP SMUSH & Kraken

Συνδεδεμένοι βελτιστοποίησης εικόνας: βελτιστοποίησης εικόνας Kraken

25. Πρόσφατη ενημερώσεις περιεχομένου.

Πρόσφατα η Google έχει την ενημέρωση καφεΐνη, η καφεΐνη είναι ειδικά για ευαίσθητες στον παράγοντα χρόνο αναζητήσεις. Η Google θα αναδείξει την ενημερωμένη ημερομηνία στο SERP.

Ημερομηνία εμφάνισης στο SERP

26. Μέγεθος ενημερώσεις περιεχομένου.

Ενημερώστε το blog ή το άρθρο σας σχετικά με την τακτική βασική. Μάλλον ενημέρωση 1-2 λέξη προσπαθήστε να ενημερώσετε κάποιο τμήμα ή να προσθέσετε μία καινούρια.

27. Ιστορικό τις ενημερώσεις ενημερώσεις.

Πόσο συχνά πρέπει να ενημερώσετε το περιεχόμενο; Καθημερινά, εβδομαδιαία; Προσπαθήστε να ενημερώσετε το περιεχόμενο συχνά να δημιουργήσει φρεσκάδα στη σελίδα.

Μεγάλη περιεκτικότητα αξίζει μεγάλη κατάταξη. #SEO #SERP #CTR #Content #Contentmarketing ΚΛΙΚ για να τιτίβισμα
28. Λέξη Τονίζονται.

Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά στην κορυφή 100 λέξεις. Θα στείλει θετικό μήνυμα για τη μηχανή αναζήτησης κατά το χρόνο της σέρνεται.

29. λέξης σε Η2, Η3 ετικέτες.

Προσπαθήστε να κάνετε πολύ σκέψη στην σελίδα σας και επιλέξτε το Wil H2 - H3 ετικέτες. Ονομασία ετικέτα ώθηση κατάταξη σήμα.

30. λέξης Τάξης Word.

Προσπαθήστε να καλύψουν όλες τις λέξεις-κλειδιά LSI στο περιεχόμενο. LSI λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο Βοήθεια για να πάρει κατάταξη όταν αναζήτηση ερευνητής του LSI λέξεις-κλειδιά.

31. Εξερχόμενη Ποιότητα Link.

Πολλοί SEOs στον κόσμο σκέφτονται ότι να πάρει σύνδεση πίσω από το υψηλό κύρος βοηθήσει να πάρει το βαθμό.

32. Θέματα εξερχόμενο σύνδεσμο.

Μηχανή αναζήτησης αγαπούν το περιεχόμενό σας μόνο και μόνο εάν αυτό είναι σχετικό με τις ιστοσελίδες. Παράδειγμα αν έχει η σελίδα σας για το πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά και είστε εγγραφής σε λέξεις-κλειδιά panning εργαλεία. Τότε μηχανή αναζήτησης μπορεί να καταλάβει τη σελίδα σας είναι για τις λέξεις-κλειδιά εργαλείων σχεδιασμού και πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά με τη βοήθεια του εργαλείου λέξεων-κλειδιών σχεδιασμού. Moz, επίσης, πιστεύουν στην ποιότητα Εξερχόμενος σύνδεσμο

33. Γραμματική και ορθογραφία.

Το 2011 ο Ματ κο έδωσε ένα συγκεχυμένο μήνυμα όσον αφορά τη γραμματική στο περιεχόμενο, είτε είναι σημαντικό είτε όχι. Αν νομίζετε ΚΕΟ σωστή γραμματική και την ορθογραφία είναι ένα σήμα ποιότητας.

34. Κοινοπρακτικό Περιεχομένου.

Συνδικάτο RSS feed είναι ένας καλός τρόπος διανομής του περιεχομένου. Αλλά όταν έχεις αναζήτηση bot αυτό το περιεχόμενο, είναι το περιεχόμενο για την αρχική σελίδα; Αν είναι ξύνεται ή να αντιγραφούν από δείκτη σελίδα δεν θα ταξινομήσει, καθώς και το πρωτότυπο ή καταλήγουν στο συμπληρωματικό δείκτη τους.

35. Χρήσιμες Συμπληρωματικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με ένα έγγραφο που διέρρευσε Google κατευθυντήριες γραμμές βαθμολογητή, συμπληρωματικό περιεχόμενο είναι χρήσιμες ως δείκτης ποιότητας μιας σελίδας.

36. Αριθμός εξερχόμενες συνδέσεις.

Εάν δίνετε πάρα πολλά εξερχόμενο σύνδεσμο ως dofollow σύνδεσμο, τότε μπορεί να βλάψει στην ιστοσελίδα της κατάταξης παράγοντας σας.

37. Πολυμέσα.

Πολυμέσων, όπως εικόνα, infographics, βίντεο ή έγγραφο που στέλνουν σήματα κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης.

38. Αριθμός των εσωτερικών συνδέσεων που δείχνουν προς σελίδας.

Προσπαθήστε να δώσετε μεγάλη εσωτερική σύνδεση, αλλά θα πρέπει να είναι κατάλληλη, καθώς δείχνουν μηχανή αναζήτησης ως σημαντική σχετικές σελίδες.

39. Ποιότητα του Εσωτερικού links που δείχνουν προς σελίδας.

Προσπαθήστε να πάρετε όσο το σύνδεσμο ποιότητας που δείχνουν προς τη σελίδα σας αντί να πάρει τις συνδέσεις από κανέναν PR ή από χαμηλά σελίδες PR.

40. Broken Links

ελέγχετε τακτικά τη σελίδα κατεστραμμένες συνδέσεις σας. Εάν η Google βρήκε συνεχώς σπασμένο σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σας, για να υπογράψει αγνοώντας τους κανόνες της μηχανής αναζήτησης.

Έλεγχος: σπασμένα ελεγκτών συνδέσεων, plugin για WordPress,

41. Ανάγνωση Επίπεδο.

Η Google μπορεί να εκτιμηθεί το επίπεδο ανάγνωσης περιεχομένου.

42. συνδέσεις θυγατρικών.

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι καλός τρόπος για να κερδίσει κάποια χρήματα. αλλά διατηρώντας τις συνδέσεις θυγατρικών παντού στην ιστοσελίδα αλλαγή δώσει σε αλγόριθμος αναζήτησης του κινητήρα να δώσει μεγαλύτερη προσοχή, όπως ένα λεπτό ιστοχώρο θυγατρικών.

43. Σφάλμα HTML / WC3 Επικύρωση.

Προσπαθήστε να καθαρίσετε όλες τις HTML & W3C Επικύρωση στην περιοχή. HTML ή W3C σφάλμα επικύρωσης αφήστε το site σας κάτω στην κατάταξη. σφάλμα επικύρωσης είναι ένα ασθενές σήμα ποιότητας.

44. Page τομέα οικοδεσπότες Αρχή.

Να πάρει σύνδεσμο για βοήθεια Ανωτάτη Αρχή να πάρει θετικό σήμα. σελίδα πάρει υψηλότερη σε SERP αν με κατεύθυνση από τη σελίδα υψηλό κύρος σε σύγκριση με τις σελίδες χαμηλή αρχή.

PageRank 45. σελίδας.

Υψηλότερη κατάταξη σελίδα PR κατατάσσεται καλύτερα από ό, τι Χαμηλή PR.

46. ​​Μήκος URL.

Προσπαθήστε να παρέχουν ακριβείς και σύντομες Seo φιλικό URLs, μακρύ URLs μπορεί να βλάψει κατάταξη, δήλωσε από περιοδικό μηχανή αναζήτησης.

47. Διαδρομή URL.

URL παιχνίδι διαδρομή θέαμα κατάταξη μέρος. Urls πιο κοντά στην Ιστοσελίδα μπορεί να πάρει λίγο μικρή ώθηση αρχή.

48. Ανθρώπινα Συντάκτες.

Ωστόσο, η Google δεν είχε επιβεβαιωθεί σχετικά με ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε για ένα σύστημα που επιτρέπει την ανθρώπινη συντάκτες να επηρεάσει την SERPs.

49. Page κατηγορίας.

Σχετική κατηγορία του άρθρου / Βοήθεια για να κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση στο SERP. Blog δημοσιεύτηκε στην αντίστοιχη κατηγορία, είναι πολύ καλύτερα στη συνέχεια, την απόσπαση σε μη-κατηγορία ή άσχετη κατηγορία.

50. WordPress Ετικέτες

Σύμφωνα με Yoast.com: Ετικέτες σε μια σελίδα represant περιεχόμενο της σελίδας. Οι ετικέτες είναι wordpress συγκεκριμένες σχετικότητα κατάταξη σήμα.

Ο μόνος τρόπος για να βελτιώνει SEO σας είναι σχετικά με ένα κομμάτι του περιεχομένου σε ένα άλλο, και πιο ειδικά σε μία ομάδα από τις θέσεις μεταξύ τους.

51. Λέξη-κλειδί στο URL.

Διευθύνσεις URL που περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά είναι ένα άλλο σημαντικό μήνυμα για την κατάταξη.

52. URL String.

Εμφάνιση κατηγορία στη διεύθυνση URL μπορεί να επηρεάσει θετικά στην κατάταξη της σελίδας.

κατηγορία στο SERP



53. Αναφορές και Πηγές.

Προσπαθήστε να δώσετε σωστή πόλεις & url αναφορά στις σελίδες. Θα αυξήσει την εμπιστοσύνη του αναγνώστη. Μην νομίζετε ότι θα χάσετε τον αναγνώστη ή τον πελάτη σας.

Αυτό είναι ένα θέμα όπου η εμπειρία ή / και πηγή αρχή είναι σημαντικό ...

54. Κουκίδες και αρίθμηση Λίστα.

Προσπαθήστε να δώσετε τις σφαίρες ή τους αριθμούς καταλόγου στο περιεχόμενό σας. Θα βοηθήσει τον αναγνώστη να αισθάνονται χρήστη μηχανή αναζήτησης φιλική και επίσης το αγαπούν.

55. Προτεραιότητα της σελίδα στο Χάρτη ιστοτόπου.

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε προτεραιότητα των σελίδων / θέση sitemap.xml αυτό θα βοηθήσει στην κατάταξη.

56. Πάρα πολλές εξερχόμενες συνδέσεις.

Μην δίνετε πάρα πολλές εξωτερικές συνδέσεις σε σελίδες που σας αναγνώστη πήρε σύγχυση σχετικά κύριο περιεχόμενο σας.

Μερικές σελίδες έχουν τον τρόπο, πάρα πολλές συνδέσεις, αποκρύπτοντας τις σελίδες και αποσπούν την προσοχή από το κύριο περιεχόμενο.

57. Πολλές κατάταξη λέξη-κλειδί για μία σελίδα.

Εάν η κατάταξη της σελίδας σας για περισσότερο από 1-2 λέξεις-κλειδιά τότε η Google να πάρει σήμα για την ποιότητα της σελίδας.

58. Ηλικίας σελίδα.

Προσπαθήστε να ενημερώσετε το περιεχόμενο του παλιού σας τακτικά αλλιώς πρόσφατα περιεχομένου μπορεί να σας προσπεράσει.

59. δεσμευμένους τομείς.

Σταθμευμένα τομέα ορατότητα μετά τη μείωση του Google Update απελευθέρωση τον Δεκέμβριο του 2011.

60. Φιλικότητα διάταξης.

Προσπαθήστε να κάνουν τις σελίδες υψηλής ποιότητας με καλύτερο περιεχόμενο, αυτό θα σας βοηθήσει να κτήτορας δούμε σύντομα σε SERP.



ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ SITE ΕΠΙΠΕΔΟ
61. Περιεχόμενο δίνει αξία και μοναδικές ιδέες.

Το Google ξεκίνησε το κυνήγι site που κάνει λεπτό θυγατρικών. Αν εργάζονται για σας θυγατρικών από παράσχει χρήσιμες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία ή μπορεί να εκσφενδονίζονται.

62. Επικοινωνία Σελίδα.

Προσπαθήστε να δοθούν πλήρεις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας στην σελίδα επικοινωνίας. Θα πρέπει να είναι παρόμοια με το ίδιο ως αναφορά στο whois.

63. Τομέας Trust.

Βελτίωση τομέα εμπιστοσύνη για να πάρει υψηλή κατάταξη.

64. Αρχιτεκτονική Site.

Η σωστή αρχιτεκτονική site μηχανή αναζήτησης βοήθεια για τον προσδιορισμό του περιεχομένου στο χώρο του ξενοδοχείου.

65. ενημερώσεις του site.

Όπως μηχανών αναζήτησης είναι πάντα πεινασμένος για το νέο περιεχόμενο. Προσπαθήστε να ενημερώσετε την ιστοσελίδα σας συνεχώς με νέο περιεχόμενο.

66. Αριθμός Σελίδων.

Λιγότερο αριθμό των σελίδων στο χώρο του ξενοδοχείου είναι ένα ασθενέστερο σήμα σε μηχανή αναζήτησης συγκρίνουν με μεγάλο δικτυακό τόπο. Προσθέστε νέες σελίδες τακτικά στην ιστοσελίδα σας.

67. Παρουσία του Χάρτη ιστοτόπου.

Ενημέρωση sitemap τακτικά, το Sitemaps μηχανή αναζήτησης βοήθεια στο ευρετήριο τις σελίδες σας εύκολα και βελτίωση της ορατότητας σε SERP.

68. Ιστοσελίδα Uptime.

Μηχανή αναζήτησης και των χρηστών του ιστοτόπου μίσος που είναι πάντα σε κατάσταση συντήρησης ή στο χρόνο διακοπής. Θέμα του server downtime μπορεί να βλάψει την κατάταξή σας παράγοντα.

69. διακομιστή θέσης.

Τοποθεσία Server μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε βαθμό, αν σας στόχευση ιστοσελίδα σας σε συγκεκριμένη τοποθεσία γεω είχαν διακομιστή που βρίσκεται.

70. Πιστοποιητικά SSL.

SSL πιστοποιητικά ασφαλείας του Google ευρετηρίασης. Έτσι, εκείνοι που έχουν HTTPS ασφάλειας SSL μπορεί να κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση.

71. Όρους Παροχής Υπηρεσιών και Προστασία προσωπικών δεδομένων Σελίδες

Όροι & κατάσταση και την πολιτική απορρήτου της σελίδας αναφέρεται μηχανή αναζήτησης ότι αυτό το site είναι αξιόπιστοι για τους χρήστες.

72. Αντίγραφα περιεχόμενο Meta.

Διπλότυπο Μέτα πληροφορίες στην ιστοσελίδα μπορεί να deindex όλα τα ορατά σελίδες στην ιστοσελίδα. Χρησιμοποιήστε ετικέτα Meta πολύ προσεκτικά.

73. Διακεκομμένη πλοήγησης.

Διακεκομμένη πλοήγησης είναι μια καλύτερη ένδειξη ορθή ανάπτυξη ιστοσελίδας αρχιτεκτονική. Διακεκομμένη είναι το σημάδι της χρήσης φιλικών προς την αρχιτεκτονική και τη βοήθεια μηχανών αναζήτησης / χρήστης πού βρίσκονται στην ιστοσελίδα.

ψίχουλο στο χώρο του ξενοδοχείου

74. Κινητό βελτιστοποιηθεί.

Responsive ιστοσελίδα μπορεί να ταξινομήσει καλύτερα στην κινητή συσκευή. Η Google εγκαινίασε πρόσφατα νέα ενημερωμένη έκδοση για την ιστοσελίδα Mobile ανταπόκριση. Μπορείτε να ελέγξετε το κινητό ανταπόκριση σε εργαλεία webmaster.

75. YouTube.

Youtube έχει δώσει κάποια επιπλέον προτιμήσεις σε SERP. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το YouTube για να πάρετε δείκτη βίντεό σας και για την κυκλοφορία.

76. χρηστικότητα του δικτυακού τόπου.

Χρηστικότητα του δικτυακού τόπου μπορεί να αυξήσει τον χρήστη αν το site έχει σχεδιάσει σωστά. Ένα site που έχει δύσκολο στη χρήση μπορεί να πέσει κατάταξη με τη μείωση του χρόνου στο χώρο του ξενοδοχείου και ποσοστό αναπήδησης.

77. GA & ΓΓΣ

GSC (AKS το Google Webmaster Tools) και το Google Analytics μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την κυκλοφορία σας. Η Google έχει αναπτύξει ισχυρά εργαλεία για αυτό.

78. σχόλια των χρηστών / Φήμη ιστοσελίδας.

Προσπαθήστε να δώσετε την κριτική και βαθμολογία στην ιστοσελίδα σας. Google, όπως το site όπως yelp.com όπως δείχνουν βαθμολογία εκεί ιστοσελίδα. Βαθμολογία παίζουν σημαντικό ρόλο στην αλγόριθμο. Βαθμολογία δίνονται από το χρήστη μηχανή αναζήτησης βοήθεια για να αποφασίσετε πού να τοποθετήσετε την ιστοσελίδα σε SERP.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Backlink
79. Σύνδεση Τομέα Ηλικία

Να πάρει backlink από παλιό τομέα βοηθήσει περισσότερο στη συνέχεια να πάρει σαν από νέο domain.

80. αριθμός των συνδετικών Domains Root.

Καθώς όλο και περισσότεροι τομέα που συνδέει την ιστοσελίδα σας βοηθήσουμε περισσότερο για την κατάταξη. Μπορείτε να δείτε σύνδεση τομέα στον τομέα ρίζας σας στο Majestic.

81. αριθμός των συνδέσεων από ξεχωριστές C-Class IP.

Προσπαθήστε να πάρετε σύνδεσμο από διαφορετικές διαφορετική διεύθυνση IP κλάσης C.

82. Αριθμός Σελίδων σύνδεση.

Αύξηση του αριθμού των συνδέει σελίδας του ίδιου τομέα. Αυτό θα αυξήσει τη ροή της εμπιστοσύνης της περιοχής.

83. ALT Tag.

Δώστε Alt ετικέτας σε όλες τις εικόνες στην ιστοσελίδα.

84. PR της σύνδεση κειμένου.

Pagerank παίζει σημαντικό παράγοντα κατάταξης. Backlink που προέρχονται από PR τάξη σελίδων γρηγορότερα.

85. Σύνδεσμοι Από .edu ή .GOV τομείς.

Matt Cutts ανακοίνωσε ότι TLD δεν επηρεάζει σε παράγοντα κατάταξης.



86. Αρχή σύνδεση Τομέα.

Τομέα αρχή από όπου παίρνετε τις συνδέσεις παίζουν σημαντικό παράγοντα για την κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

87. Σύνδεσμοι από τον ανταγωνιστή.

Συνδέστε την ιστοσελίδα σας, όπου αναφέρονται ανταγωνιστή σας δικτυακό τόπο.

88. Κοινωνική Μετοχές Αναφερόμενος Σελίδα

Μοιραστείτε τη σελίδα από όπου σας πάρει backlink.

89. Σύνδεσμοι από Bad Γειτονιές

Σύνδεσμοι από "κακή γειτονιά» μπορεί να βλάψει το site σας.

90. Guest Post.

Σχόλια blogging είναι ένας καλύτερος τρόπος για να συνδέσει πίσω μόνο αν είστε σύνδεση είναι να πάρει τα συμφραζόμενα σύνδεση. Σύνδεση από τον συγγραφέα βιο μπορεί να μην είναι τόσο πολύτιμη σε σύγκριση με τα συμφραζόμενα σύνδεση.

91. Σημείο σύνδεσμο παραπομπής στην αρχική σελίδα.

Προσπαθήστε να συνδέσει αρχική σελίδα του ιστότοπου παραπομπής. Αναφερόμενος αρχικής παίζουν σημαντικό ρόλο στην πάρει το site weightage.

92. Nofollow Σύνδεσμοι.

SEO είναι πιο ανοιχτή σε θέμα συζήτησης. Εδώ τι να πω της Google:

Εγώ γενικά, δεν τους ακολουθούν.

Nofollow σύνδεσμος βοήθεια της μηχανής αναζήτησης να το καταλάβω μεταξύ των φυσικών συνδέσεων αφύσικη συνδέσμους V / s.

93. Πάρα πολλά Link.

Εάν παίρνετε πάρα πολλά nofollow backlink από μια ενιαία σελίδα του forum, blog σχολιάζοντας ή από αγνώστων ιστοσελίδα που μπορεί να υποδεικνύει ανεπιθύμητου περιεχομένου ιστού. Προσπαθήστε να πάρετε σύνδεσμο αρχή και υψηλή ποιότητα της σύνδεσης από πολλούς ιστοσελίδα ποιότητας θέσεων.

94. συμφραζόμενα συνδέσεις

Σύνδεσμος προέρχονται από υψηλής ποιότητας σελίδα συμφραζόμενα θα πρέπει να εξετάσει ως ισχυρούς δεσμούς παρά σύνδεσμο που προέρχονται από άδειες ή μήπως το περιεχόμενο του ιστοτόπου.

95. Σύνδεσμοι διαφημιζομένων

Αν είστε δηλώνει «Σύνδεσμος Συνεργασίας,« χορηγοί »&« χορηγία σύνδεσμο "μπορεί να σας βλάψει κάνοντας σύνδεση χαμηλής αξίας.

96. Πάρα πολλές ανακατευθύνσεις.

Πάρα πολλά ανακατεύθυνση δεν είναι καλό για την ιστοσελίδα.



97. Backlink Anchor κείμενο.

Σύμφωνα με το google αρχική αλγορίθμων.

Πρώτον, άγκυρες συχνά παρέχουν πιο ακριβή περιγραφή της ιστοσελίδας από τους ίδιους τους σελίδες.

Είναι αυτονόητο ότι η άγκυρα κείμενο δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία στις μέρες μας, αλλά ακόμα τη βοήθειά του στην αποστολή θετικά μηνύματα για την κατάταξη.

Σύνδεσμος Τίτλος 98. Χαρακτηριστικό.

Η σύνδεση ετικέττα τίτλου δεν είναι μια καλή ιδέα. Η σύνδεση του τίτλου θα στείλει σήμα χαμηλής συνάφειας.

99. Χώρα του TLD Αναφερόμενος τομέα.

Η σύνδεση είστε από την ιστοσελίδα συγκεκριμένο τομέα της χώρας, όπως η (.co.in, .com.au, .com.ca) παρέχουν υψηλό σήμα σχετικότητα στη μηχανή αναζήτησης.

100. θέσης συνδέσμου στο περιεχόμενο.

Δεδομένου σύνδεσμο στην αρχική του περιεχομένου σας σε σύγκριση με τον τερματισμό μέρος. Εκκίνηση μέρος του περιεχομένου του πάρει λίγο περισσότερο weightage στην κατάταξη.

101. Σύνδεσμος στη σελίδα.

Θέση του συνδέσμου σας είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Είναι η σύνδεση σας ενσωματωμένα σε συμφραζόμενα κείμενο ως προς το περιεχόμενο ή υποσέλιδο; Σύνδεση στο υποσέλιδο ή στην περιοχή πλαϊνή μπάρα δεν είναι τόσο ισχυρή.

102. Η σύνδεση Τομέα Σχέση.

Πάντα να πάρετε σύνδεση από σχετική θέση για να κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση από λίγες ημέρες. Ανεπιθύμητη θέση θα σας δώσει backlink, αλλά δεν είναι αποτελεσματικές σήματος στη μηχανή αναζήτησης.

103. Page Σχετικότητα.

Σύμφωνα με τον σύνδεσμο Hilltop αλγόριθμο που προέρχονται από τη σχετική σελίδα του περιεχομένου πάρει υψηλή προτεραιότητα στην κατάταξη σε σύγκριση με χαμηλό σελίδα σχετικότητα.

104. Κλίματος σύνδεσμο κειμένου.

Το Google έχει να καταλάβω ότι η σύνδεση από το αρνητικό περιεχόμενο της σελίδας σχόλιο μπορεί να επηρεάσει την κατάταξή σας. Έτσι συνδέουν πάντα την ιστοσελίδα σας στο θετικό περιεχόμενο σχόλιο. Εάν το σχήμα της μηχανής αναζήτησης από την ιστοσελίδα σας σχετικά με τις αρνητικές σχολίασε σελίδα μπορεί να φέρει τη σελίδα σας κάτω.

105. Λέξη-κλειδί στον τίτλο.

Γράψτε τη λέξη-κλειδί στον τίτλο ετικέτα. Μηχανή αναζήτησης όπως το Google και Bing έδωσε επιπλέον την αγάπη για τις συνδέσεις σε σελίδες που περιέχουν λέξεις-κλειδιά της σελίδας σας στον τίτλο.

106. Θετική Σύνδεσμοι.

Εάν παίρνετε θετική σχέση ασταμάτητα στο site σας, τότε η Google θα ενισχύσει την ιστοσελίδα σας στο SERP.

107. Αρνητική Link.

Παρόμοια με θετική συσχέτιση, εάν ο ιστοχώρος τη σύνδεσή σας σε αρνητική ψήφο ιστοσελίδα, τότε μέσα σε ελάχιστο χρόνο η ιστοσελίδα σας θα είναι από την μηχανή αναζήτησης.

108. Συνδέσεις από «HUB» Σελίδες.

Εάν η ιστοσελίδα σας να πάρει σύνδεση από τον κόμβο του πόρου, τότε μηχανή αναζήτησης θα δώσει ιδιαίτερη μεταχείριση στην ιστοσελίδα σας.

109. Σύνδεσμοι από Sites Αρχή.

Αρχή μεταφορά ιστοσελίδα περισσότερο χυμό εξουσία από μικρο εξειδικευμένη ιστοσελίδα.

110. Συνδέεται με την Wikipedia ως πηγή.

Η σύνδεση από την Wikipedia περάσει χυμό αρχή. Αν και η Wikipedia δίνει nofollow σύνδεσμος μηχανή αναζήτησης μετράνε Wikipedia σε υψηλό επίσημη ιστοσελίδα του.

111. Συν - Περιστατικό.

Άγκυρα κείμενο που χρησιμοποιήσατε για να πάρετε backlink μηχανή αναζήτησης δηλώνουν τι ιστοσελίδας σας με βάση.

112. Backlink Ηλικία.

Όπως αναφέρει στο περιοδικό μηχανών αναζήτησης, παλαιότερες backlink δώσει περισσότερη εξουσία στην ιστοσελίδα ώστε να γειωθεί πρόσφατα backlink.

113. Ρεάλ & Fake Blog.

Λόγω πολλών blog για συγκεκριμένη μάρκα, το Google αρχίσει να διακρίνει σε πραγματικό blog και ψεύτικο blog. Google Δώστε πιο ισχυρό weightage σε πραγματικό blog και όχι πλαστό & αντίγραφο άρθρο στο blog.

114. Φυσικά Προφίλ Link.

Φυσικά προφίλ που δημιουργήσατε θα ταξινομήσει γρήγορα και να παραμείνουν σε SERP για μεγάλο χρονικό διάστημα.

115. αμοιβαίες συνδέσεις.

Μην υπερβαίνετε πολύ αμοιβαίες δραστηριότητα σύνδεσμο ή θα βλάψει από την Google για το καθεστώς σύνδεσμο.

116. δημιουργηθεί από το χρήστη Links περιεχόμενο.

Η Google μπορεί εύκολα να προσδιοριστεί ότι το περιεχόμενο έχει δημοσιεύσει από το επίσημο site ιδιοκτήτη ή από οποιονδήποτε χρήστη που δημιουργείται για την προώθηση.

117. Σύνδεσμοι από 301.

Αν είναι δυνατόν να προσπαθήσουμε να δώσουμε άμεση σύνδεση της ιστοσελίδας σας. 301 ανακατεύθυνση μπορεί να χάσει λίγο χυμό σύνδεση που περνά στην ιστοσελίδα σας. Σύμφωνα με τον Matt Cutt τίποτα να χάσει τα πάντα θα είναι η ίδια.


118. Schema.org Microformats.

Micro διαμορφωμένη σελίδα πάρετε περισσότερες CTR σε σύγκριση με την κανονική σελίδα. Έτσι αρχίσετε να χρησιμοποιείτε μικρομορφών στις ιστοσελίδες.

119. DMOZ διατηρητέο.

Η Google δίνει ιδιαίτερη εμπιστοσύνη εάν ο ιστοχώρος που απαριθμούνται στο DMOZ. Μάθετε πώς για να δώσει τον σύνδεσμο για να Dmoz.org.

120. Yahoo !! Κατάλογο που παρατίθεται.

Αλγόριθμος του Google έχουν ειδικό χώρο για τον κατάλογο της Yahoo. Κατάλογο Yahoo δώσει την καλύτερη εμπιστοσύνης στην κατάταξη.

121. Αριθμός εξερχόμενες συνδέσεις σε σελίδες.

Μια σύνδεση σε μια σελίδα με εκατοντάδες έξω δεσμεύεται συνδέσεις περνά λιγότερο PR από μια σελίδα με λίγες μόνο έξω δεσμεύεται συνδέσμους.

122. Φόρουμ Σύνδεσμοι.

Η Google μπορεί να εξετάσει τις συνδέσεις χαμηλού προφίλ αρχή ως ανεπιθύμητο λόγω αριθμό για να ανεπιθύμητο δραστηριότητες που διεξάγονται στην αγορά.

123. Word Count των σύνδεση περιεχομένου.

Ένα περιεχόμενο που έχει λόγια 1.000 και παίρνετε σύνδεση πίσω είναι πιο χρήσιμο στην κατάταξη σε σύγκριση με το περιεχόμενο που έχει 50-100 λέξεις.

124. Ποιότητα σύνδεση περιεχομένου.

Σύνδεσμος μεταφορά χυμό όταν το άρθρο είναι γραμμένο με μοναδική multimedia πλούσιο περιεχόμενο, όχι όταν το περιεχόμενο είναι σπιν ή αντιγραφή από κάπου.

125. τοποθεσία ευρύ Σύνδεσμοι.

Ματ Cutt ήδη σχολιάσει Sitewide συνδέσμους. Δείτε παρακάτω το βίντεο.


Αλληλεπίδραση του χρήστη
126. Βιολογική CTR για μια λέξη κλειδί.

Αύξηση οργανική κυκλοφορία στην συγκεκριμένη λέξη-κλειδί? να αυξήσει το CTR της σελίδας σας που θα βοηθήσουν στην τόνωση της κατάταξης.

127. Βιολογική CTR για όλες τις λέξεις κλειδιά.

Πρώτα κατατάσσονται σε κάθε λέξεις-κλειδιά αυξήσετε τη CTR της ιστοσελίδας και να βοηθήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

128. Ποσοστό εγκατάλειψης.

Το ποσοστό εγκατάλειψης μπορεί να βοηθήσει την Google να αποφασίσει αν ιστοσελίδας είναι καλό ή όχι για την κατάταξη στο SERP. Χαμηλώστε το ποσοστό εγκατάλειψης υψηλότερη η τάξη SERP.

129. Άμεση Κυκλοφορίας.

Βοήθεια Google δεδομένων του Google Chrome για να καταλάβουμε πώς χρήστης χρησιμοποιεί. Website πάρει απευθείας τάξη κυκλοφορίας λίγο γρήγορα, τότε η ιστοσελίδα να πάρει την κυκλοφορία από οργανικά.

130. επαναλαμβάνει Κυκλοφορίας.

Χρήστης επανειλημμένα επισκέπτονται την ιστοσελίδα βοήθειά σας στέλνει θετικό μήνυμα στην σελίδα βαθμού στο SERP.

131. Αποκλεισμένοι τοποθεσίες.

Λεπτό θυγατρική της ιστοσελίδας μπορεί να πάρει πέναλτι για την ποιότητα του τόπου.

132. Chrome σελιδοδείκτες σας.

Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα χρήσης σε χρώμιο. Ιστοσελίδα μπορεί να πάρει ώθηση αν κάποιος bookmark ιστοσελίδα σας.

133. Google Toolbar δεδομένων.

Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα της γραμμής εργαλείων για να ταξινομήσουν τον ιστοχώρο στο SERP.

134. Αριθμός Σχόλια.

Αύξηση του αριθμού αύξησης σχόλιο κατάταξη στις SERP σε μία και την ίδια στιγμή.

135. Χρόνος στον ιστότοπο.

Η Google έχει επιβεβαιώσει ότι το πιστοποιητικό ασφάλειας SSL δείκτη, αυτό είναι το e-commerce site λόγο με SSL βαθμό πιστοποίησης εύκολα σε SERP.

136. Χρόνος στη σελίδα.

Κυκλοφορίας πάρει από το ερώτημα αναζήτησης, μένουν περισσότερο χρόνο στη σελίδα τότε θα ενισχύσει σε SERP.

Ειδικός αλγόριθμος ΚΑΝΟΝΑΣ
137. Νέα φρεσκάδα.

Νέα σελίδα μπορεί να πάρει μικρή ώθηση στο SERP για σύντομο χρονικό διάστημα.

138. Ερώτημα Αξίζει Διαφορετικότητα.

Διφορούμενη λέξη-κλειδί, όπως «TED», «WWF», ή «ρουμπίνι» μπορεί να πάρει ειδική έκκληση στο SERP από την Google.

139. χρήστη ιστορικού περιήγησης.

Χρήστη του δικτυακού τόπου που επισκέπτονται κάθε χρόνο χρησιμοποιώντας το Google σύνδεση πάρει ώθηση σε SERP.

140. χρήστη Ιστορικό αναζήτησης.

Επιρροές Αναζήτηση αλυσίδα αναζητήσεις αποτέλεσμα για αργότερα αναζητήσεις. Για παράδειγμα, εάν κάνετε αναζήτηση για επανεξέταση στη συνέχεια, αναζητήστε φρυγανιέρες. Το Google είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν τοποθεσίες αναθεώρηση τοστιέρα υψηλότερο στο SERPs.

141. γεωγραφικής στόχευσης.

Geo στόχευση περιοχής / χώρας συγκεκριμένο τομέα / τοπικό IP πάρετε περισσότερες προτιμήσεις από το Google.

142. Ασφαλής αναζήτηση.

Ενήλικες λέξη-κλειδί δεν θα ταξινομήσουν, αν είναι ασφαλές όρος αναζήτησης έχει αποθηκευτεί στις προτιμήσεις.

143. Η Google + Κύκλοι.

Verified Google Plus συγγραφέας πάρει λίγο περισσότερη σημασία σε SERP.

144. DMCA Καταγγελίες.

Σελίδα DMCA καταγγελίες πάρει αρνητική επίδραση στο google SERP.

145. Τομέα Διαφορετικότητα.

"BigFoot Ενημέρωση" προσθέτουν περισσότερους τομείς σε κάθε σελίδα SERP.

146. Συναλλακτική αναζητήσεις.

Αγορές και e-commerce αποτέλεσμα μπορεί να αλλάζουν ανάλογα με τη θέση σας.

147. τοπικές αναζητήσεις.

Αν σύνδεσής σας στο google τότε μπορείτε να δείτε Google Plus θέση στο SERP πάνω ή ανάμεσα σε οργανικό αποτέλεσμα.

Τοπικές αναζητήσεις για το Google κατάταξη παράγοντα

148. Νέα Box Google.

Πολύ επιρροή λέξη-κλειδί μπορεί να προκαλέσει κουτί ειδήσεις του Google σε SERP.

Ειδήσεις Google - Google παράγοντα κατάταξη

149. μεγάλο εμπορικό σήμα Προτίμηση.

Είσαι ένα μεγάλο εμπορικό σήμα; Κανένα..!! Το Google ξεκίνησε άρχισε να δίνει επιπλέον ώθηση σε επώνυμα τομέα μετά την ενημέρωση Βινς.

150. Αποτελέσματα αγορών.

Οθόνη αποτελέσματος ψώνια στο Google SERP βοηθώντας ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου για την κατάταξη.

Ηλεκτρονικού εμπορίου Google κατάταξη παράγοντα

151. Αποτελέσματα εικόνας.

Βοήθεια Google δείχνοντας εικόνες μας μεταξύ των SERP.

152. Ενιαία Ιστοσελίδα Αποτελέσματα Μάρκες.

Καμιά φορά, το Google φέρω και να δείξει πολλά αποτέλεσμα από ενιαίο δικτυακό τόπο, λόγω της εξαιρετικά αξιόπιστες επισκέπτη.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΗΜΑΤΑ
153. Αριθμός Tweets

Tweet μπορούν να επηρεάσουν το Google για την κατάταξη στο SERP.
154. Αρχή Twitter Λογαριασμοί χρηστών

Αν twitter επαληθευτεί ο λογαριασμός σας με τους τόνους των οπαδών στη συνέχεια με λιγότερη δουλειά σας μπορεί να επηρεάσει τη σύνδεσή σας στο SERP.
155. Αριθμός Facebook Likes

Η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει όλες τις σελίδα της στο facebook, ώστε facebook συμπαθεί έχουν μικρότερη προτίμηση για το Google. Αλλά χαμηλό σήμα δημιουργήσει επίσης τεράστιο αντίκτυπο στην SERP.

156. Οι μετοχές του Facebook

Μετοχές του Facebook να δημιουργήσουν περισσότερη επιρροή από το Facebook αρέσει. Γιατί, επειδή το Facebook επιμερισμού είναι παρόμοια με την αύξηση της επιστροφής.

157. Αρχή του Facebook Λογαριασμοί χρηστών.

Παρόμοια με twitter επιτρέπουν σελίδα στο Facebook στέλνουν σήμα υψηλής αρχή.

158. Pinterest Pins.

Pinterest εξετάζει ως ένα καλύτερο και ισχυρό κοινωνικό μήνυμα site κοινωνικής δικτύωσης. Περισσότερο τον αριθμό των πείρων ευθέως ανάλογη προς περισσότερο σήμα. 5

159. Ψηφοφορίες επί τοποθεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Social sharing στο StumbleUpon, Reddit, Digg και πολλά βοήθεια περισσότερο χώρο για να δημιουργήσει καλές κοινωνικές σήματα.
160. Αριθμός Google +1.

Αν και ο Matt Cutts δοθεί σχετικά με αποποίηση Google Plus κατάταξη.

161. Αρχή του Google+ Λογαριασμοί χρηστών.

Εξουσιοδοτημένοι Google Plus λογαριασμό με πολλά οπαδός πάρει την ηλικία το βάρος στην κατάταξη.

162. Verified Google+ συντάκτη.

CEO Eric Schmidt 162.Google ισχυρίστηκε το Φεβρουάριο 2013.

Μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης, πληροφορίες που συνδέονται με επαληθευμένα online προφίλ θα κατατάσσεται ψηλότερα από ενδιαφερομένους, χωρίς τέτοιου ελέγχου, η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι χρήστες, φυσικά κάνοντας κλικ στα κορυφαία αποτελέσματα.

Google συντάκτη κλείσει σύντομα. Αλλά εξακολουθούν να πλήττουν τους στην κατάταξη.

163. Επίπεδο site κοινωνικής σήματα.

Διάδοση στα Social Media στο χώρο του ξενοδοχείου - μεγάλη βοήθεια για να αυξήσει την κοινωνική σήματος της ιστοσελίδας.

ΣΗΜΑΤΑ BRAND
164. Μάρκα Anchor Κείμενο

Κρατήστε Bold σχετικά με το εμπορικό σήμα λέξη-κλειδί. Bold προσελκύσει το google για να το κάνει στην τάξη.

165. Επώνυμα αναζητήσεις

Εάν ο χρήστης ξεκινήσετε την αναζήτηση blog όνομα / εταιρεία σας, τότε η Google αρχίσει να καταλαβαίνει ότι το εμπορικό σήμα.

166. site έχει σελίδα στο Facebook και του αρέσει

Αν η σελίδα σας στο Facebook έχει καλό ποσό της αρέσει, τότε υπολογίζονται ως εμπορικό σήμα.

167. site έχει Twitter προφίλ και οπαδοί

Πάρα πολλοί ακολούθου σελίδα σας, καθιστώντας δημοφιλές κοινωνικό μήνυμα, τότε κάνει το σήμα της μάρκας να δημιουργήσει θετικό το branding της κοινωνικής σελίδα σας.

168. Επίσημη Linkedin Εταιρεία Σελίδα

Στην πλειονότητά τους, η εταιρεία έχει επίσημη σελίδα του LinkedIn.

169. Οι εργαζόμενοι που αναφέρονται στο LinkedIn

Σύμφωνα με Rand Fishin LinkedIn είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για το μαρκάρισμα.

170. νομιμότητα των κοινωνικών λογαριασμών Media

Αύξηση πάρα πολλά οπαδός δεν κάνει το εμπορικό σήμα. Αλληλεπίδραση με οπαδός κάνει το branding. 10, 00000 οπαδός με την αλληλεπίδραση δημιουργούν θετικές branding.

171. Μάρκα Μνεία στην Νέα τοποθεσίες

Αν η οθόνη άρθρο σας στο Google News, στη συνέχεια, να κατανοήσουν το branding σας πηγαίνει τέλεια. Αργά και σταθερά όλα το άρθρο σας θα ξεκινήσει να εμφανίζει στις Ειδήσεις Google.

172. Συνεργασία - Παράθεση

Μάρκες να αναφέρουν, χωρίς να συνδέεται με το Google πιθανό κοιτάζει μη - υπερσυνδέσεων μάρκα αναφέρεται ως σήμα της μάρκας.

173. αριθμού των συνδρομητών RSS

Έχοντας υψηλό αριθμό των συνδρομητών Rss ​​FeedBurner βοήθεια στην κατάταξη.

174. Google+ Local Καταχώρηση

Τοπική καταχώρισή βοήθεια οικοδόμησης εμπιστοσύνης για την επιχείρησή σας. Την αύξηση της εμπιστοσύνης κατάταξη ταυτόχρονα αυξηθεί.

175. ιστοσελίδας είναι Φορολογική Πληρωμών Επιχειρήσεις

Εκθέσεις SEOmoz το οποίο η Google μπορεί να εξετάσει κατά πόσον ή όχι μια περιοχή σχετίζεται με έναν φόρο - πληρωμής των επιχειρήσεων.

ON - SITE WEB ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ SPAM
176. Panda Ποινή

Ιστοσελίδα με λεπτό ικανοποιημένες / αντίγραφο μπορεί να τιμωρηθεί από την Google αλγόριθμο panda.

177. Bad συνδέσεις

Η σύνδεση με την ιστοσελίδα payday δάνειο βλάψει την κατάταξή σας.

178.Redirects

Tricky ανακατευθύνσεις σας οδηγήσει να τιμωρήσει αν συλληφθούν από την Google.

179. Popups Διαφημίσεις

Popups διαφημίσεις μετράνε ιστοσελίδα ως χαμηλής ποιότητας. Μην προσθέτετε popup διαφημίσεις, αν θέλετε να καταλαμβάνουν υψηλή θέση. Ξεκινήστε να κερδίζετε με το μάρκετινγκ θυγατρικών ή με το Google Adsense.

180. ιστότοπο Optimized

Λέξεις-κλειδιά γέμιση είναι επίσης ένα μέρος των μαύρο καπέλο SEO. Όλοι γνωρίζουμε το Google μισούν Μαύρο καπέλο SEO.

181. Page πάνω - Βελτιστοποίηση

Το Google Panda & μαχητής πιγκουίνος μισούν πάνω βελτιστοποιημένη σελίδα με λέξη-κλειδί & συνδέσμους.

182. διαφημίσεις στο επάνω

Σελίδα ενημέρωσης διάταξη θα χτυπήσει για παραπάνω διαφημίσεις φορές.

183. Σύνδεσμοι απόκρυψη θυγατρικών

Google χτύπημα πέναλτι για απόκρυψη συνδέσεις θυγατρικών. Χρονισμό συνδέσεις θυγατρικών δεν βλάπτει κανένα αλγόριθμο.

184. τοποθεσίες θυγατρικών

Το Google είναι οπαδός πεθαίνουν καρδιά της θυγατρικής της εμπορίας. Για να μην ανησυχείτε εάν ο ιστοχώρος σας έχει σύνδεση θυγατρικών. Σύνδεση θυγατρικών σας δεν το κάνει, αλλά πίσω από το σημείο του πέναλτι.

185. Auto περιεχόμενο που δημιουργείται

Η Google δεν έχει πεθάνει καρδιά οπαδός του Auto περιεχόμενο που δημιουργείται. Auto περιεχόμενο που δημιουργείται μπορεί να πληγεί από ποινή και να επηρεάσει την ιστοσελίδα του de δείκτη.

186. Περίσσεια PageRank Sculpting

Πάνω από βελτιστοποιημένη σύνδεση και κάνοντας κάθε εξερχόμενο σύνδεσμο ως μη παρακολούθηση μπορεί να δώσει υπαινιγμό στην Google για gaming του συστήματος για την τάξη σελίδων γλυπτική.

187. Η διεύθυνση IP επισημανθεί ως Spam

Εάν η διεύθυνση IP σας αναφερόμενη ως spam τότε αυτό θα βλάψει όλη την περιοχή κάτω ίδια IP.

188. Meta Tag Spamming

Προσθέτοντας λέξη-κλειδί γέμιση στο meta tag έπληξε την ιστοσελίδα σας & de ευρετήριο όλων των ιστοσελίδων σας.

OFF σελίδα παράγοντες WEB SPAM
189. Αφύσικο Εισροή Σύνδεσμοι

Ξαφνικά πάρει τον αριθμό του συνδέσμου είναι το σήμα της αφύσικη σύνδεσμο. Αφύσικο σύνδεσμος είναι ένα σύμβολο της φωτιάς.

190. Penguin Ποινή

Αν είστε τιμωρείται από τον αλγόριθμο του Google Penguin τότε οι αλλαγές ορατότητα είναι πολύ χαμηλή.

191. Σύνδεσμος από Low Σύνδεσμοι Ποιότητας

Πολλά χαμηλής ποιότητας σύνδεσμο δώσει υπαινιγμό στη Google για τα παιχνίδια των συνδέσμων (μαύρο καπέλο SEO). Πάρτε δεν ποιότητα της σύνδεσης σε ποσότητα. 2 Link υψηλής ποιότητας είναι πολύ καλύτερη από ό, τι 100 μαύρο καπέλο συνδέσεις.

192. Η σύνδεση Τομέα Σχέση

Άσχετες συνδέσεις είναι ο κύριος στόχος της πιγκουίνος για να επιτεθεί. Προσοχή αφύσικη μέθοδο σύνδεσης. Αν θέλετε να είστε στο παιχνίδι.

193. Αφύσικο Σύνδεσμοι Προειδοποίηση

Κάθε φορά που το Google στείλει ειδοποίηση για web master για αφύσικη σύνδεσμο βρέθηκε. Ελαφρά πτώση της τάξης θα ξεκινήσει μαζί με την ειδοποίηση. Σιγά-σιγά θα αυξηθεί σε de δείκτη.

194. Σύνδεσμοι Από την ίδια IP κλάσης C

Να πάρει τον αριθμό του συνδέσμου από το ίδιας κατηγορίας C σημάδι IP αφύσικη δίκτυο blog σύνδεση κτιρίου.

195. "Επικίνδυνη" Anchor Κείμενο

Έχοντας "Επικίνδυνη" άγκυρα κείμενο που συνδέει την ιστοσελίδα σας μπορεί να υπογράψει πάρει hacked.

196. Εγχειρίδιο Ποινή

Βοήθεια Google web master ανακτήσει πάρα πολύ με τον τρόπο χρήσης ανάκαμψη από την αφύσικη σύνδεσμο.

197. Πώλησης Σύνδεσμοι

Πώληση σύνδεσμος μπορεί να βλάψει την κατάταξή σας ως γραμμή εργαλείων Google μπορεί να το καταλάβω τα πάντα.

198. Google Sandbox

Πάρα πολλοί σύνδεση από ίδιο τομέα βλάψει σας αρέσει ένα δηλητήριο. Η Google μπορεί να στείλει την ιστοσελίδα σας για να sandbox.

199. Google Χορός

Αλγόριθμος χορό Google τινάξει είστε κατάταξη για κάποιο χρονικό διάστημα μόνο για να ελέγξετε αν παίζετε το παιχνίδι ή όχι με την Google.

200. αποκηρύξει Εργαλείο

Αποκηρύξει τη βοήθεια εργαλείου για τη βελτίωση σύνδεση κτιρίου με την κατάργηση των δεσμών με το χέρι.

Αίτημα 201. Επανεξέταση

Μια επιτυχημένη αίτηση επανεξέτασης μπορεί να σηκώσει ένα πέναλτι.
Copyrights @ SEO By προώθηση ιστοσελίδων | Design By κατασκευή ιστοσελίδων